Friday, August 31, 2012

And Lived Happily Ever After (Winter Tale) - Ve Biz Çıkalım Tahtına, Onlar Otursun Kerevetine (Kış Masalı)


My Winter Tale - Kış Masalım


Details - Detaylar

Details - Detaylar

Details - Detaylar

Details - Detaylar

35 cm x 70 cm
Design by Nurdan Kanber
54.190 crosses have stitched! 
42 different colors have used!
Started in June 2012 - Finished August in 2012

35 cm x 70 cm boyutlarında
54.190 çarpı yapıldı
42 değişik renk iplik kullanıldı
Haziran 2012' de başladı - Ağustos 2012' de bitti

*************


First of all I'd like to say " Welcome" to the new followers and thank you to join my stitching adventure by following my blog! 

I do not want to spend more words on "My Winter Tale" because I've shared its story as 5 parts in my previous posts! Only may say that, it became my favorite design as a winter and snow lover!

I have got too much joy while stitching and dreamed about old snowy era-s! I have watched old Christmas films (mostly black and white) as well as old Russian snowy movies to get much inspiration! This tale mostly stitched after dinners and until its finish I have slept only 4 hours per night!

Thank you, for all supporting and encouraging comments as well as warm attitudes towards to me!

I am wishing a wonderful weekend to you all!


Sözlerime başlarken; bloguma ve benim çarpı atma serüvenime ortak olmaya karar veren tüm izleyicilere "Hoşgeldiniz" demek istiyorum.


Başından bu yana büyük keyif alarak yaptığım bu çalışma; giderek benim en beğendiğim işe dönüşmeye başladı. Çünkü hem kışı hem de bende uyandırdığı hisleri çok seviyorum.

Bu çalışma çoğunlukla beni uykusuz bırakacak şekilde akşam yemeklerinden sonra tamamlandı. Hikayesini 5 parça olarak anlatmıştım; uzatmayacağım o nedenle! Ancak bu çalışma sırasında sayısız yılbaşı filmi, kış sahnelerinin çok olduğu eski Sovyet filmelerini ve çizgi filmleri seyrettim. Dağarcığıma hayli film sığdırdı aynı zamanda bu çalışma! Belki de ondan daha fazla severek yaptığım bir iş oldu.

Sözleri çok uzatmayacağım ama size kış ile sıcak ilişkimi hiç bitiremeyeceğimi ifade etmenin yolu olarak; üzerinde çalıştığım çocuk romanının giriş kısmından kısa bir alıntı koydum aşağıya!

Hepinize çok güzel haberlerle dolu bir haftasonu diliyorum.
30 Ağustos - Zafer Bayramı hepimize bir kez daha kutlu olsun!

İyi seyirler ve iyi okumalar :)




Yılbaşı Yakınlaşırken

Yılbaşı çok yakındı ve kar bembeyaz bir battaniye gibi şehrin çatılarını, sokaklarını, vapurlarını, parklarını ve arabalarını tamamen örtmüştü.

Aslında, şehir ve iklim koşulları açısından alışık olunamayacak kadar karlı bir kış gecesiydi. Etrafı örten karlar, iyice yaklaşan yılbaşının ışıklarıyla süslenmiş şehrin caddelerine adeta bir masal havası veriyordu.

İnsanlar, yoğun kar yağışına aldırış etmeden şehri saran bu masal atmosferini yaşamak üzere caddelerini, kafelerini ve mağazalarını doldurmuşlardı. Yılbaşı henüz gelmemişti ama ruhu çoktan şehri ele geçirmiş gibiydi.

Küçük kız çocuğu, yağan karın büyüleyici görüntüsünden gözlerini alamadığı için uzun bir süredir pencereden dışarıyı seyrediyordu. Siyah bir örtü gibi gelen gecenin karanlığına rağmen, biriken karlar, ışıl ışıl parıldayan yıldızlar gibi karanlığı delip, etrafta olan bitenin seçilmesine neden oluyordu. Cılız sokak ışıklarının  aydınlattığı yol; lapa lapa yağan  karların altından seçilmez haldeydi. Yoğun kar yağışı nedeniyle, şehrin koşuşturan meşgul insanları, karanlık çökmeden eve varma telaşıyla evlerine erkenden çekilmişlerdi. Otomobiller, tipinin altında, yollarda tek tük görünmekteydiler ve uzun zamandır küçük kızın bulunduğu sokağa bir tanesi dahi uğramıyordu. Bu nedenle; dışarıyı seyreden küçük kız sadece yağan karlara bakıyordu bir süredir. O, gözlerini alamadığı bu manzaraya dalmış, “keşke babam da çıkıp geliverse şimdi” diye düşünüyordu. Babasını eve getirecek araba sanki her an sokağın köşesinden dönüverecekmiş gibi bir heyecan vardı yüreğinde!

Uzun müddetten bu yana gözünü ayırmadan hızla yeryüzüne düşen karları seyrettiği için olsa gerek bir an kendisini gökyüzüne uçar gibi hissetti. Sanki hızla gökyüzüne bulutlara yükselecek ve karlar kraliçesinin masalına düşüverecekmiş gibi! Sanki kısa bir sürede olsa babası neredeyse oraya gidiverecekmiş gibi! Sanki cennetteki annesinin yanına uçuyormuş gibi!

Babasının ona okuduğu peri masallarındaki kahramanlardan farkı yoktu ki! Pembe yanaklı peri annesi, sihirli değneğiyle görünmez hale getirdiği kızağına bindirmiş; uzaklara; çok uzaklara götürüyordu işte. Üzerini sımsıkı örten sıcacık battaniyeyi ve yanaklarına değen karların ve rüzgarın soğukluğunu hissediyordu; bu his onu ürpertti.

"Karlar, bembeyaz ve yumuşacıktır. Soğukluğu hissedilmez ilk kez dokunulduğunda. Üzerinde yuvarlanıldığında bulutlarla kucaklaşır gibi hisseder insan. Dünya beyaz, buz mavisi ve griden ibaretmiş gibi görünse de, çocuk yüreğindeki bütün renkler beliriverir her yanda. Renkler bir araya gelir, kardan adam olur baba sıcaklığında; kartopu olur tüm düşmanlarla savaşacak cesareti verir insana! Buz olur, hiçbir şeye ihtiyaç duymadan üzerinde kaymaya başlarsın, uçuverirsin dünyanın her yanına!"

"Kar; temizliktir, sevinçtir, hele bir de çocuksan kar, masal ülkesinin değişmez dekorudur, sihirdir".

Küçük kızın nefesi değdikçe dışı soğuk olan camda, önce buhar sonra su tanecikleri oluşmaya, ellerini ve burnunu dayadığı yerlerde izler kalmaya başlamıştı. Nihayet burnunun donduğunu hissettiğinde gözlerini sokaktan ve karlardan çekti küçük kız.

*******





74 comments:

  1. Your Winter is so beautiful. You are a great designer.
    So many little things in this picture. I love it so much.
    Liebe Grüße Grit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Grit,

      Your comment is so precious for me indeed! Because you are a great designer who I admire!

      Thank you so very much!

      Greetings,

      Delete
  2. Replies
    1. Evet Dudu, bu defa ben de biyendim kendi işimi :)

      Delete
  3. OMG, I just noticed this is one of your own design!! You are very talented & congratulations in finishing it in such a short time ☺ I love the little cat at the window ☺ Well done, it looks just amazing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Most of my works on this blog are my own designs too!

      Thank you so very much your lovely words and comments!
      I am pretty satisfied by this work actually!

      Happy you noticed that little funny cat at the window! It looks a bit rabbit :))

      Greetings,

      Delete
  4. Nakışla yapılabilecek en güzel resimi bitirmiş olmanıza,ben de sizin kadar sevindim.Çok çok güzel olmuş.Ayrıca karlı havalar ,kar oyunları benim de en sevdiğim konular,belki de bu yüzden bu tabloyu çok sevdim.Ellerinize sağlık.bir sonraki resmi bekliyoruz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Nilgün Hanım;

      Kar ve kış inanılmaz biçimde beni içine çekiyor. Renkler; en ağırbaşlı havasıyla yaşayan iklim; düşünceler mevsimi ne derseniz deyin; sizin gibi ben de kar ve kış olunca daha bir ilhamlanıyorum; hayata daha güzel bakıyorum.

      Bu işimi sevdiğinize ve beğendiğinize çok sevindim. Uzun zamandır gezip gördüğüm yerlerin eski hali böyledir düşüncesiyle ben de severek göz atıyorum ara ara!

      Bir sonraki işin altyapısı hazır. Olabildiğince kısa zamanda onun üzerinde de çalışmaya başlarım.

      Sevgilerimle,

      Delete
  5. Çoook Güzel gerçekten Nurdan Hanım:). Hem Etamin işine, hem de üzerinde çalıştığınız çocuk romanının giriş kısmına bayıldım. Çalışma tek kelimeyle masalın taa içine çekiyor insanı; hem etamin işi olarak, hem de yazınsal çalışmanızın kendisi olarak.. Emeklerinize, zihninize kaleminize sağlık, hayran kaldım cidden, ne mutlu hiç boş durmak yok güzelliklerle bizlerlesiniz, sevgilerimle..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu güzel iltifatlara nasıl karşılık vereceğim şaşırdım kaldım biraz :))

      Gerçekten benim için işin içine kar ve kış girdiği zaman hayat başkalaşıyor. Yazınsal olarak düşüncelerimi ve hislerimi ifade de tam istediğim seviyeleri yakalayamamış olsam da yazımı daha da güçlendirecek okuma ve alıştırmalar yapıyorum.

      Bu son çarpı işi çalışmamı ben de gerçekten çok sevdim. Duygu ve sevgimi iyi yansıttığını düşünüyorum doğrusu!

      Yine çok yazdım biliyorum :)

      En içten sevgilerimle,


      Delete
  6. Nurdan hanım'cığım çarpı işiniz hikayeleriyle birlikte süperdi ellerinize sağlık.Yeni romanınızı birkaç kez okudum çok kuvvetli bir kaleminiz var devamını heyecanla bekleyeceğim umarım bizlerle paylaşırsınız.Bu arada bende bayramımızı kutluyorum.Sevgilerimle..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Mehtap Hanım,

      Yine çok güzel şeyler yazmışsınız buraya; öncelikle yazdığınız her bir güzel ve cesaret verici sözcük için içten teşekkürlerimi kabul edin!

      Yeni roman şu anda 100 sayfa civarında yazıldı ham halde ve daha üçte biri tamam sayılır. Bu nedenle sadece ilk bir kaç paragrafı paylaştım; kalanını buradan paylaşmama sanırım hayli yol var!

      Yine de çarpı işlerimin bazılarına denk gelen temaları olursa paylaşmaya devam edeceği.

      En içten sevgi ve teşekkürlerimle,

      Delete
  7. İlave edeyim,çok film seyrettim dediniz ya belli oluyor.Ben bu tabloyu siz işlerken hep aklıma Dr.Jivago geliyordu.Ben ve oğlumun en büyük zevki sinemadır .Her akşam en az iki film izleriz.Sinema kesinlikle insanın vizyonunu etkiliyor.Sevgiler gönderiyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Nilgün Hanım,

      Dr. Jivago gerçek bir sinema klasiğidir. Omer Şerif ve Julie Christie' nin üstün oyunculukları nedeniyle çok insanın sinema sevgisinde önemli bir yer tutar.

      Gerçekten görsel olarak sinema insan vizyonuna katkıda bulunuyor ama özellikle kan, savaş, kavga vs gibi karanlık yönlerini de unutmamak lazım. O tarafı ile de pek çok cinayetin ilham kaynağı oluyor ne yazıkki (Münevver cinayeti, Batman galasındaki toplu katliam vs)O nedenle film seçimlerimde seçici olmaya çalışıyorum
      çünkü film seyretmeyi gerçekten çok severim ben de!

      Sevgiler benden size...

      Delete
  8. bakmaya doyamadım, muhteşem bir çalışma!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne güzel böyle bir yorum almak, çok mutlu oldum :))

      Çok teşekkür ederim bu içten yorumunuza!

      Sevgilerimle,

      Delete
  9. İcimi ısıtma bir calışma.ne kadar gerçekçi ne kadar doğal ve masal gibi gercekten.cok beğendim.ellerinize saglik.cok farklı yerlere götürdü beni..cok başarılı.devamini diliyorum.cok guzel ir yetenek tebrikler....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu güzel sözlere ve yoruma içtenlikle teşekkür ederim.

      Kış ve renklerinin benim gibi pek çok insanda aynı duygular uyandırması ne güzel.

      Üzerinde hayli kafa patlattığım bu işin de beğenilmesi benim için en güzel ödülüm oluyor. Tekrar teşekkür ederim.

      Sevgilerimle,

      Delete
  10. Your Winter is very beautiful.
    Your stitching is perfect.

    Greetings Manuela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Manuela,

      Thank you so very much for heartening comments. Really happy to get such words on it!

      Greetings,


      Delete
  11. Aman Allah'ım şahane şahane! Bitmiş ve yanında güzelim romanınızdan bir tatlı lokma getirmiş ki başladın mı duramazsın. Ben bu işlemenize baştan beri vurgunum ama bu kadar güzel olacağını ne yalan söyleyeyim tahmin edemedim. Masalın içine alın beni de zaten "kırmızı elbiseli hanımefendi " yakınım olur. Nurdan hanımcığım içinde en ufak bir samimiyetsizce yapılmış iltifat varsa okumayın silin bu yorumu ama gerçekten çok güzel olmuş! Ellerinize sağlık. Ayrıca kaleminize :) Anladınız siz beni :D Sevgilerimle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Nilgün Hanımcığım;

      Size verdiğim "İzci Sözü" ni tutmak için azami gayret ve azimdeyim.
      Sizin eleştirilerinizi de alan biri olarak yazdıklarınızın her satırına yürekten inanıyorum. o nedenle her sözünüze aynı içtenlikle teşekkür ederim.

      Bu iş benim için de özel bir iş oldu. başlangıçta buraya varabileceğimi ben de düşünmüyordum ama böyle bittiği için çok mutluyum.

      Şimdiye kadar yaptığım işlerin üzerinde tutuyorum açıkçası. Bir yandan da diğer işlerim için çıta yükseltti! Rekabetin olması daha güzel işler olması anlamında bir yerde!

      Diğer konuda da, eğer henüz editör rötuşu yememiş bu ham iş okutuyorsa bundan sevinç duyarım. O tarafları ihmal ediyorum malum; mesaiyi başlatma zili oldu sözleriniz ayrıca!

      En içten duygularımla teşekkür ediyorum ve tüm aileyi kocaman öpüyorum.

      Sevgilerimle,

      Delete
  12. Very beautiful places and so well stitched, really compliments!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Elisabetta,

      Thank you so much for stopping by and your nice compliments!

      All my best!

      Delete
  13. Beautiful work, as always!!! thank you so much for your friendship!!!!
    Have a wonderful weekend, dear!! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Dear Marcela!

      I do thank you for your friendship and your precious supports!

      A great weekend to you too!

      Abrazos y besos,

      Delete
  14. Merhaba Nurdan !

    Gelir gelmez nasıl güzel bir karşılama buldum bloğunda.
    Çarpı işini görünce kendimi Heidi çizgi filminin içinde sandım.Hani Clara nın şehrinde bir kış yaşarlar ya...İşte o yerde,o zamnda buldum kendimi sanki.
    Sonra yazdıklarını ve romanın girişini okuyunca seninde aynı hisleri yaşadığını gördüm.Şaşkınlık ve hayranlık doluyum inan.

    Sana ulaşmak,kavuşmak çok güzel.
    Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Tülin Hanım;

      Kışı sevmek için bir neden de yaz kuşlarının uçup gittikleri tatil diyarlarından yuvaya dönmeleri, rehavetten sıyrılıp tempoya kavuşmaları işte!

      Biliyorum daha yazlık yuvanızdan kışlık yuvanıza dönmediniz ama sonbaharın ilk gününe girmek üzereyken en azından bu dünyaya geldiniz. Her ne kadar yazın renkleri, meltemin getirdiği çiçek ya da yosun kokuları üzerinizde duruyor olsa da kışın kendine özel kokuları da böyle çekiyor işte ister istemez!

      Heidi başta olmak üzere izlediğim tüm çizgi filmler ve filmler; okuduğum tüm kitaplar, gezip dolaştığım tüm kar ülkelerinden küçük dokunuşlar koymaya çalıştım. Siz de hissetmişsiniz ne güzel!

      Bu arada eksikliğinizi hissetmemek mümkün değil gerçekten! Ne hoş sürpriz yaptınız da geldiniz böyle :)

      En içten sevgilerimle,

      Delete
  15. It is so beautiful Nurdan! And you made it in such a short time too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so very much Maria :)
      Happy weekend!

      Delete
  16. It is very, very beautiful!!
    Great work, weldone!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for your lovely comments Pauline!

      Happy weekend!

      Delete
  17. Congratulations on finishing such a beautiful piece of stitching. I love the way you watched old films while you stitched it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome Molly!

      So glad to get such nice comments! Thank you so much for deciding to stop by over here!

      Happy stitching!

      Delete
  18. Hi Nurdan! Your winter tale is a masterpiece. Gorgeous, great and hard work!Did you get ispiration watching old films?...you are wonderful!!!
    kisses.
    Alessandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Alessanda,

      Thank you for your wonderful comments on my piece!

      Yes, I did get inspiration by watching old snowy movies specifically for the small details! But, old Vintage and Victorian postcards, advertisements, photos did affect my inspiration too!

      Besides, I am living partly in Kiev where such houses and monasteries can be seen in every corner!

      All my very best!

      Delete
  19. merhaba Un maravilloso trabajo!
    Gracias por tu visita y tu comentario.

    Me encanta Turquia y especialmente Estambul!!
    Un abrazo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hola-Merhaba Pilar :)
      Le doy las gracias de nuevo por su visita y lindos comentarios!
      Feliz de oír palabras tan bonitas sobre Estambul y mi país también :)
      Mis mejores deseos!

      Delete
    2. Ben böyle güzel birşey görmedim gerçekten... Tek kelimeyle kusursuz olmuş, ellerinize sağlık...
      Sabrınızı ve yeteneğinizi takdir etmemek elde değil...
      Sevgiler:)

      Delete
    3. Sevgili Atölye Cici,

      Beğendiğinize ve nazik ve güzel yorumunuza ben çok teşekkür ederim.

      Sevgilerimle,

      Delete
  20. Your work looks lovely.
    Since i really like the wintertime it's something that i would look at for a very long time.

    Hugs Yvon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Yvon,

      I am so glad to see you over here! "Welcome to my blog"!

      And, I'd like to thank you for your kind comments on the Winter Tale!

      Hugs and many kisses!

      Delete
  21. Try and try again my grandfather used to tell me! Hopefully it works this time hihi!! Winter tale is a great project!! Well done!! Hugs, Daniëlle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry to hear such difficulty indeed!

      Anyway :) happy to see your lovely comments and thanks for stopping by - at last ;))- over here!

      Wish you a great week!

      Delete
  22. sabrına ve emeğine sağlık nurdan hanım çok güzel olmuşlar.
    sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Ne güzel burada yorumunuzu görmek!

      Geldiğiniz, böyle güzel sözler bıraktığınız ve nezaketiniz için ben teşekkür ederim.

      Sevgilerimle,

      Delete
  23. bu kadar güzel mekan tasvirinin altında mükemmel bir yazar da varmış hem hikayeye hem bu tabloya bayıldım :) yüreğinize sağlık :) nakış yeteneğinizin yanına yazar sıfatını da eklemek lazım artık :) hayran kaldım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Filiz Hanım,

      Bunca güzel iltifat ne diyeyim şimdi?

      Doğrusu nakış konusunda sesimi çıkarmasam da henüz basılmış bir kitabı olmayan bana yazar denmesi, gerçek yazarlara haksızlık!

      O konuda kendimi kanıtladığımda; iltifatın ikinci kısmını kabul edeyim!

      Şimdilik cepte kalsın bu hisse!

      Tabii bu sıcak ve güzel yaklaşımınızdan ve sıcak tavrınızdan dolayı size kocaman bir teşekkür borcum var. Sağolun :))

      Delete
  24. birgün yayınlarsanız bu güzel hikayeleri ilk imzalı kitaba talibim :) siz de yazar ışığı var bundan eminim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eğer bu gerçekleşirse; "buraya kanıt da bırakıyorum işte"; nerede olursanız olun, sizi bulup haber vermek ve elbette imzalayıp kitabı hediye etmek boynumun borcu olsun!

      Delete
  25. You asked if I use pink for the snow in my Christmas stocking. Maybe it looks like it in the pic but the thread is bright white from DMC. It is quite demanding at autumn&winter time to take pics in Finland especially if the weather is cloudy and the weather is rainy and I'm too lazy to go out to take the pics =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  26. Çok çok çok güzel, kış manzarası işlemeniz de, romandan yaptığınız alıntı da beni çocukluğuma götürdü. Neler neler uçuştu aklımda birden, tatlı tatlı anılar. Çok teşekkürler bu güzel çağrışımlara sebep olan eserleriniz için.
    elinize yüreğinize sağlık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kar kaç yaşında olursak olalım bizim için tıpkı bayramlar gibi çocukluk anıları demek değil mi? :)

      Kasım - Mart arası karlı ve buzlu bir kış mevsimi döngüsü yaşayan çocukluğumun bendeki güzel anıları ile işlenmiş kumaşlar ve yazılmış yazılar gördükleriniz ve okuduklarınız.

      Güzel duygular uyandırmanın sevinciyle hem "hoşgeldiniz" diyorum size hem de her iki tarafa da bıraktığınız bu güzel yorumlara içten teşekkürlerimi ve sevgilerimi iletiyorum!

      Delete
  27. Ciao cara.... sono mancata per un pò!!!! ma oggi sono passata a trovarti , e non credevo ai miei occhi il tuo ricamo è bellissimo è sei bravissima ma come fai????????? un bacio lu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mia cara Lu,

      Mi sei mancato davvero! Io spero tu abbia un po 'di riposo!

      Grazie per le belle parole e commenti!

      Abbracci e baci

      Delete
  28. Che bello ritrovare i tuoi ricami d'inverno!Sei bravissima!Baci,Rosetta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grazie mille cara Rosetta! Tu sei sempre troppo gentile!
      Sono così felice che tu sia tornato!

      Abbracci

      Delete
  29. hi Nurdan,

    Your winter tale is a fairy tale!!! Amazing in every detail,
    you're a great designer.
    I love your work :)
    Go get a few hours of extra sleep, you deserve it.
    Take care

    Fem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Fem,

      It is so nice to have such lovely words and comments. Thank you very much! Now I can sleep longer :))

      All my very best!

      Delete
  30. çok hoş gerçekten yaaa bayıldım!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Duygu,

      Ne güzel bu saatte böyle yorumlar almak Benim renklerimin yaşadığı bu köşesiye siz de hoşgeldiniz.

      Çok keyifli benim için; sizin gibi içinde bir sürü cin fikir barındıran rengarenk insanların burada soluk almaya karar vermesi

      Tekrar merhaba!

      Delete
  31. mükemmel demek dışında söz bulamıyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ben de tek başına her iltifatı içinde barındıran bu yoruma "çok teşekkür ederim" demekten öte ne diyebilirim diye kara kara düşünüyorum :)))

      İçten teşekkürlerimle ve sevgilerimle,

      Delete
  32. havalar azıcık soğuyunca kış masalı kasabam ( nasılda sahiplenmişim kasabayı benim diyorum ) ne alemde dedim :) bir bakem ve güzel hikayesini bir daha okuyam dedim. nasıl iyi etmiş miyim :) bu güzel roman çıkınca yeğenlerimle beraber okur, kasabada beraber kayak kayarız bir gün inşallah :)

    ReplyDelete
  33. Hello

    I found you through Miistitch.
    Your blog is lovely and your stitching is beautiful!

    ReplyDelete
  34. Heya i'm for the primary time here. I came across this board and I in finding It truly helpful & it helped me out much. I hope to present one thing back and help others such as you aided me.
    Here is my blog post : Wholesale jerseys

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Anonymous,

      I am really appreciated for receiving such heartening and sincere words from the other side of the Atlantic Ocean.
      As you mentioned, the main issue is to be able to share back at least a piece to someone whatever you got from the life.

      Merry Christmas and a Happy New Year.

      I'll hoop your blog in soon.

      Greetings

      Delete