Tuesday, February 5, 2013

Valentine Day's Postcard Completed / Sevgililer Günü Kartı Bitti


A "Valentine Day's Postcard" in cross stitching
Started January 2013
Completed February 2013
25 cm x 40 cm

Colours under the sunlights - Günışığında renkleri

Etaminde "Sevgililer Günü" Kartpostalı
Başlangıç: Ocak 2013
Bitiş:  Şubat 2013
25 cm x 40 cm

Original Old Postcard
Kartpostalın orjinali

DETAILS - DETAYLAR
 






So,
another story is ended too!

Janette and Peter - Final

What have been told in my previous post related with their story, was only Janette's dream (so called nightmare)
After that terrible dream, she had decided to be always merciful, humble, gentile, trustworthy and dear to the people around. And she never gave up to be like that onward! 

She was educated in history, art and languages as well as music under the instructions of Peter's father.

After 10 years, she became a very accomplished young and beautiful lady and chosen as the bride of the King of the country. Nobody was surprised! 

She became the most beloved Queen ever!

As per Peter, with his natural talent, he became a very well known composer, poet and a good husband to a beautiful woman as well as the beloved father of 6 children. 
He also was chosen as the Chief Conductor for the Royal Symphony Orchestra!

Janette and Peter's friendship continued throughout their lives!

And,
They all lived happily ever after!

Böylece bir hikayenin daha sonuna geldik. 
Tıpkı diğer hikayelerde olduğu gibi bu defa da çok sayıda yorum yaptınız. Bazılarınız Janet'e kızdı, bazılarınız hak verdi. Peter şüphesiz en çok sempatiyi toplayan taraf oldu.
Ama buraya yazdıklarınızın hepsi sizlerin düşüncesiydi. 

Bakın bakalım düşündükleriniz benim hayalimle ne kadar örtüşmüş, kararı siz verin...
*-*

Janet ve Peter - Final  

Janet nefes nefese uyandığında gün çoktan ışımıştı.
"Rüyaymış" dedi kendi kendine. Gördüğü sahneler sanki gerçekmiş gibiydi ama. Çok sevdiği arkadaşı Peter' i o denli kırmış olmaktan dolayı içine dolan duygular; daha yataktan kalkmadan bazı kararlar almasına sebep olmuştu. Bundan sonra insanlara daha dostça yaklaşmaya, mütevazi olmaya, kimsenin kalbini kırmamaya, elinden geldiğince  insanlara yardımcı olmaya ve en önemlisi güvenilir bir insan olmaya karar verdi.   
Verdiği kararı da hayatı boyunca uyguladı.

Tarih, sanat ve yabancı diller üzerine çok iyi bir eğitim aldı. Peter' in babasının öğretmenliği ile de müzik derslerine devam etti.

O rüyayı gördüğü günden 10 yıl sonra, son derece güzel ve başarılı bir genç kız olduğunda; hiç kimse ülkenin genç kralının ona evlilik teklif etmesine şaşırmadı. 
Janet, o küçük ülkenin, gelmiş geçmiş en çok sevilen kraliçesi olmayı ve ülkeyi her zaman adaletle yönetmeyi başardı.

Peter' e gelince, doğuştan gelen yeteneklerini doğru değerlendirdi ve kısa zamanda çok ünlü bir besteci ve şair oldu. Zaman onu çok yakışıklı bir genç adama dönüştürdüğünde; çok sevdiği dünyalar güzeli bir kadınla evlendi. Birbirinden güzel 6 çocukları oldu.

Peter'in başarılı müzik kariyeri onu Sarayın Senfoni Orkestrası Şefliğine taşıdı ve ömür boyu çok sevdiği bu işi yaptı. Janet' le olan dostlukları da gerçekten ömür boyu sürdü.

Ve hepsi sonsuza kadar mutlu yaşadılar....




80 comments:

  1. Questo tuo ricamo è ancora piu' romantico perchè innamorato!Bella la storia!Baci,Rosetta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cara Rosetta,
      Grazie per una tale commenti romantico dolce!
      Sono così felice di aver trovato la mia piccola storia "romantico" troppo!
      Le tue parole ha reso la mia giornata!
      Abbracci e baci

      Delete
  2. Harika olmuş sevgili Nurdan. Çok çok beğendim. Ellerine sağlık:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili İlknur Hanım,
      Bu güzel yorum için de ben size çok teşekkğr ederim.
      Beğendiğinize gerçekten çok sevindim.

      İçten teşekkür ve sevgilerimle,

      Delete
  3. Your stitching is so cute. Fantastic work.

    Liebe Grüße Grit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Grit,
      Thank you so very much for such encouraging comments! I am indeed so glad to get your appreciation on it!

      Greetings

      Delete
  4. Replies
    1. Thank you so much for such lovely words Kathleen!
      Greetings

      Delete
  5. bitti mi şimdi :(
    yeni, bambaşka bir hikaye gelecek arkadan ama değil mi?
    bu arada çok güzel olduğunu da söylemeliyim hatta. peter'in yüzü ile oynadınız mı? artık üzgün değil mahcup bir delikanlı ifadesi var yüzünde

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bitti ama bu hikaye bitti:))) Bittiği için ben çok rahatladım :))

      Tabii, hikayeler blog dünyasında var olduğum sürece devam eder. Etamin serüvenim de... O nedenle üzülmeyin, başlayan yeni bir iş, yeni bir hikaye getirir buraya Gonca hanım :))

      Peter' in yüzüyle oynadım :)) Üzgün ve mutsuz hali içime sinmemişti, mahcubiyet daha çok yakıştı kanımca :)

      Bu güzel yorum ve hikayeye katkınız için çok teşekkür ederim. Peter' in sıkı bir taraftarı olarak özel yerinizi aldınız bu hikayede zaten :))

      Sevgiler


      Delete
  6. nasıl yani ya peter ve janet evlenmedi mi ?
    final de hiç ummadığım gibi oldu yahuu!!
    Janette'in bir gecede olan değişimini kendim için diliyorum.
    Janette peter bahane kartpostal şahane!! asıl ana konuya gelirsek muhteşem olmuş bu kartpostal! kenar süslemeleri ayrı güzel ,baş rol karakterler ayrı güzel, her detay aşık olunası olmuş.çok romantik!!
    Ellerinize ,gözlerinize, yüreğinize sağlık !!













    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu defa çocukluk arkadaşları evlenmediler Filiz Hanımcım... Bu benim hikayem, böyle olsun diye hayal ettim. Ez cümle katil yine uşak çıkmadı :)))
      Bu bir gecelik ama ömürlük değişimin sizin için de olmasını yürekten diliyorum. Yarın bambaşka bir Filiz olsun; veleddüalin Amin!
      Kartpostalı beğendiğinize sevindim. Bu hali ve Peter' in yüzüyle içime sindi benimde...

      Kenarlarına biraz özenmiştim. Beğendiğinize çok sevindim vallahi...

      Teşekkğr ederim Filiz Hanımcığım sizin de yorum yazan ellerinize sağlık!

      Sevgiler

      Delete
    2. amin diyorum sizin dileğinize :) olumlu olacak her değişime amin

      Delete
    3. Herşey istemekle başlıyor Filiz Hanım; hadi yürüyün kim tutar sizi....

      Delete
  7. Lovely grafic and lovely history. It's a very hard work. kisses.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Lourdes. It is a simple design but filling the empty places took time really!
      Hugs and kisses

      Delete
  8. Arkadaşlar gibi bende hayal kırıklığı yaşadım Peter ve Janetin evleneceklerini düşünmüştüm.Bu sağ gösterip sol vurmak oldu Nurdan hanımcığım.
    Etamine gelince siz bu işin üstadı oldunuz her haliyle çok güzel,ellerinize sağlık ay balam.
    En içten sevgilerimle..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mehtap hanım, hayatın kendisi sürprizlerle dolu zaten. biraz da ben sürpriz yapmış oldum fena mı?

      Bu defa çocukluk arkadaşları hep arkadaş kaldılar; kalsınlar. Eninde sonunda kalıcı olan dostluk olmuyor mu zaten?

      Demem o ki solak biri olarak sol vuruşlarımın güçlü olması da doğaldır ay balam.

      Etamin üstadı olmama çook var ama doğru yolda ilerlediğimi biliyorum. Bu çerçevede desteğiniz için de çooookkkk teşekkürler :))Beğendiğinize cidden çok sevindim.

      Sevgilerimle

      He unuttum, bir de sürpriz var - çok sevineceksiniz ay balam!

      Delete
    2. Sürprizi çok merak ettim bu gece uyuyabilmem için azıcık ip ucu isteyebilirmiyim ay balam..

      Delete
  9. Muhtesem olmus...harika...guzel ellerine saglik...bende degisik birsey yapiyorum ama oldukca buyuk birsey..ne zaman biter bilmem.blogda yazismamiza ragmen hayatima ne kadar girmissiniz.ruyam da gordum sizi...evlimisiniz bilmiyorm ama evleniyordunuz ruyamda:) sevgiler.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))))) Gündüz niyetine olsun :))))Evli değilim - evlenmeye niyetli de değilim ama hayırdır inşallah :)))

      Beni rüyanızda görmenizden ziyade, aklınızın bir kenarında olduğuma samimiyetle çok sevindim; ne mutlu bana!

      Etamin işleri uzun sürüyor gerçekten, amasabır ve merakla ortaya neler çıkacağını beklemekteyim. Seçimlerinizi çok zevkli buluyorum o nedenle eminim şahane birşey çıkacaktır ortaya.

      Bu güzel ve benim için özel yorum ve bilgi için bir kez daha çok çok teşekkür ederim.

      Sevgilerimle

      Delete
  10. Perfect,perfect,perfect...Yani sevgili Nurdan hanım yıldızlı pekiyi verdim.Çok güzel oldu,renkler mükemmel,kompozisyon mükemmel,elişçiliği mükemmel:)))Daha ne söyliyebilirim,hikaye de mutlu sona bağlanmış,neşelendik.Sevgiler gönderiyorum...

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Gülücüklerini Sevdiğim Nilgün Hanımcığım,

      Öyle şeyler yazmışsınız ki bir tarafım kabar kabar oldu, diğer tarafım da utancından kıpkırmızı :)))) Ortalamasını alıp beni acayip sevindirdiniz ve mutlu ettiniz diyeceğim...

      Renkleri ve iğne işçiliğini beğendiğinize çok sevindim. Olabildiğince dönemsel renklere ve desenlere sadık kalmaya çalışmıştım ama yine de doğaçlamalar var. Sırıtmamış demek ki...

      Ben de size sevgilerimi ve bu güzel iltifatlar için içten teşekkürlerimi gönderiyorum.

      Delete
  11. Such a lovely result!
    Your valentine card is so very
    beautiful!
    And you go so fast!

    Kisses, Juliëtte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so very much for such heartening comments! I am too appreciated!

      As per my stitching speed, my nights are longer than most of the people and I love to stitch while remaining in such silence!

      Hugs and kisses!

      Delete
  12. Te ha quedado precioso Nurdan, está exacto al original¡¡enhorabuena!!.
    Te mando muchos besos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muchas gracias Marian!
      He tratado de diseñar esta tarjeta al igual que su original tanto como sea posible!
      Por lo tanto sus comentarios me hizo feliz de verdad!
      Abrazos y besos

      Delete
  13. şimdi anlaşıldı bu muhteşem zeka ve sanata yatkın yeteneğin sırrı !! meğerse siz solakmışsınız. biliyorsunuz ki solak insanların sanata yatkın doğal bir yeteneği olduğu ve de çok zeki olduklarına dair bir teori var. siz de kanıtısınız kuzum .çoğu ünlü ressamın solak olduğu söylenir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Solak olduğumu bir kaç kez yazmıştım demek farketmemişsiniz :)))

      Evet aynen katılıyorum solaklar akıllı ve yetenekli olurlar aynı benim gibi :)))))))

      Solaklar ağırlıklı olarak beynin sağ lopunu kullanır ki o lop duygular, empati vs. gibi daha duygusal eğilimleri belirleyen kısımdır. Sağ elini kullanalarda ise mantık ve matematik korelasyon daha gelişkindir.

      Ancak bendeniz, hem sağ hem de sol ellerimi eşit derecede kullandığım içindir ki bu kadar zeki ve yaratıcı oluyorum bittabi:)))))))

      Delete
    2. evet kaçırmışım ben o detayı.
      yok artık !! hem sağ hem sol elinizi de kullanabildiğinize göre sıradışı insan olma sıfatına en uygun kişi olduğunuz kesinleşti bu durumda.
      benim yeğenlerimden birisi de solak ve zekası kesinlikle farklı.

      Delete
    3. Evet Filiz Hanımcığım, hem sol hem sağ elimi kullanıyorum. Deftere yazıyı solla yazarken kara tahtaya yazarken sağ, arada sol ellerimi kullanırım. Sol elim çok baskın olsa da iğne makas, bıçak gibi aletleri sağ elimle kullanırım, nadiren sol el devreye girer. Ama tığ işleri için kesinlikle sol elimi kullanıyorum. Sağ el orada işe yaramıyor. Bir şey fırlatılması gerektiğinde sol elimi kullanırım ama ayakla birşeye örneğin topa vurulacaksa şağ ayağım öne çıkar.

      O nedenle her iki elimi de eşit kullanıyorum derken ciddiydim :)

      Solakları ben de çok sempatik buluyorum. Zaten insan nüfusunun %15 i solak. O nedenle azınlık ve sıradışılığı hakediyoruz :)))

      Delete
    4. Nursun Hanımda da bu iki eli kullanma yeteneği var mı aceb merak ettim ?
      sizde bütün iyi özellikleri kendinizde toplamışsınız bize bir şey kalmamış kuzum

      Delete
    5. Nursun sabit pazar gibidir. Hep sağ elini kullanmakta israrlı :))))

      Delete
    6. siz ikiz kardeş olduğunuzdan emin misiniz ?

      Delete
    7. Buna ikizlerde ayna efekti deniyor Filiz Hanım. Tek yumurta ikizliğinin şaşmaz alametidir....

      Delete
    8. ilginç bilmiyordum bu ayna efektini.benim ikizim olsa benim tam tersim olacaktı yani. benim tam tersim nasıl bir kişi olurdu aceb?

      Delete
  14. Kahramanlarımızın ikisi de yeteneklerine göre bir yer edinmişler, mutlu bir yaşam sürmüşler güzel bir son...
    Ben işlemedeki kenar ayrıntılarındayım hala, ne diyim muhteşem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kartpostalın kenar ayrıntıları; fotograflardan daha güzel aslında çünkü çok güzel bir gofre etkisi verebildim. Kabarık kabarık duruyorlar. Yine fotograflarda görünmeyen ama gerçeğinde görünen bir gofre de güllerde var :)

      Teşekkür ederim bu güzel yorum için ayrıca.

      Sevgilerimle,

      Delete
  15. So sweet! Congratulations on your finish!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Fidike. So happy for getting such a sweet comment from you!
      Hugs and kisses!

      Delete
  16. Çok çok güzel olmuş... İçi açılıyor insanın ayrıca bloğundaki haedera bayıldım... İlgiyle takipteyim sizi... :) Mutlu akşamlar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Dilek Hanım, çok mutlu oldum yazdıklarınıza. Özellikle blog headerını beğendiğinize.

      Header'a koyduğum iş; benim şimdiye kadar en çok severek yaptığım işlerden biri aslında. Blogu ziyaret edenleri melekle ve çok sevdiğim iki kahramanla karşılamak istedim.

      İlginize ve güzel yorumunuza çok teşekkür ederim.

      İçten sevgi ve selamlar Antalya' ya :)

      Delete
  17. Eveeet, demek Peter'e 6 cocuk Janette'ye kralicelik.

    E valla Lihtenstein gibi 18 bin nufusluk bi yerde kralice olma ihtimali 9000'de bire, saray muzisyenligi de 9000 de 1 e dusunce, elbette issiz ve evde kalma ihtimali de bir o kadar minimize oluyor.

    Lihtensteine'e gocmek lazim. Evde kaldik bare is guc meselesini toparlayalim. Gerci orada bir adet banker kafalama orani da 15000'de 1. Valla denesek mi ne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. O dönemde nüfus daha azdı bi kerem :)))) Onun için kraliçalık olasılığı daha yüksek akıllım :)

      Dediğin kimin o ülkeyi boşuna işaret eylemedim. Maladis yene de çabuk çakozladın sinyali.
      Davay davay - gidelim bakalım ne var ne yok oraklarda....

      Delete
  18. Oh...i think that your Valentine' s card is absolutely my favourite among your gorgeous jobs.I' m really happy for the end of the story..very well done again, my dear!!
    Kisses
    Alessandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so very much dear Alessandra. So happy to get such complement and heartening words.

      I was sure about that you and Rosetta are gonna like this design because of the romantic side of it! Both of you proofed my thought so far!

      Hugs and kisses!

      Delete
  19. Merhaba, öykü mü, işleme mi deseler ikisi de derim.
    Harikuladesiniz.En içten takdir ve sevgilerimle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Ahestebeste,

      Bu güzel cümleler için ben de size en içten teşekkürlerimi gönderiyorum.

      Beğendiğinize çok çok sevindim; bir sonrası için çok iyi bir motivasyon veriyor gerçekten.

      Sevgilerimle,

      Delete
  20. Replies
    1. Hi Tania,

      I am so happy and appreciated to see your lovely comments over here! Thank you so very much :))

      Greetings

      Delete
  21. Büyük bir geçmiş olsun ! Hikaye beklenen gibi olmasa da mutlu sonla bitti. Janet 18000 nüfuslu ülkeye kraliçe oldu, Peter de nüfusu 18006 ya çıkardı :)

    Kartpostal tek kelimeyle muhteşem olmuş, tebrikler! Her defasında çıtayı yükseltiyorsunuz, bizim beklentilerimiz de artıyor ama :)
    Figürlerin çok ayrıntılı oluşu, elbiselerin kıvrımları, ışık- gölge detayları, etkileyici yüz ifadeleri, güllerin ve çerçevenin güzelliği, renklerin inandırıcılığı, işlemenin çok düzgün ve ustaca yapılması...Hepsi mükemmel. Bu arada Peter'in yeni yüz ifadesi hepimizi mutlu etti :)

    Ellerinize, gönlünüze, zevkinize, emeğinize sağlık.

    Can-ı gönülden sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo ben bu yorumdan sonra bütün şımarma haklarımı kullanabilirim samimiyetle. Şikayetçi olanlara da adres olarak sizi gösteririm - kusura bakmayın artık.

      Evet, o küçük ülkeye akıllı bir kraliçe; nüfusa da katkı dokunuşları gerekliydi. E benim kahramanlarımdan daha iyisini mi bulacaklar? Tabii ki bulamazlardı.

      Peter ilave olarak 6 çocuğu devletten bir kahramanlık madalyası ve katmerli bir çocuk bakım bütçesi de aldı, oh ekmek elden su gölden yaşadı gitti.

      Kartpostal için yazdıklarınıza samimi olarak çok teşekkür ederim. Elimden geldiğince orjinaline sadık kalmaya, döneme ihanet etmemeye çalıştım. Ancak birebir yapmak istemedim; o zaman çarpı işi bilgisayar tekniklerinden yardım almış havası verebilirdi. Oysa ben tamamen tuale resim yapar gibi çalışıyorum. Onun için kendi farkımı bir anlamda ortaya koymaya çalışıyorum.

      Çıta meselesine gelince; bu sanırım iş hayatının disiplininden kaynaklanıyor. Hep çıtayı yukarı taşımaya çalıştık şimdiye kadar bundan sonra da öyle olacak. Çünkü şartları zorlamadan insan bir yerlere ulaşamıyor.

      Bu çerçevede, umarım hayal kırıklığına uğratmam bir sonraki işte ne sizi ne de kendimi.

      Diğer yazdıklarınıza gelince bil-mukabele efendim (içtenlikle)

      Delete
  22. Nasıl yani??? O gerçeğini gördüğümüz kartpostalı nakışlarla çizdiniz yani, bu kartpostalda kanaat getirdim ki siz ressamsınız aynı zamanda, bu kadar düzgün, bu kadar birebir geçirebilmek için kumaşa ya büyük bir yetenek lazım ya da pek çok çalışmak. Hangisi???
    Çok ama çok beğendim, çocuklardan başka-ki Peter'in yüzü böyle çok daha iyi olmuş-çerçeveye de bayıldım, sizin bu yaptığınız kartpostalları biz yüze bölüp, minik desenleri bişeymiş gibi sergiliyoruz, siz de ara ara bize haddimizi bildiriyorsunuz bu can alıcı işlerle :)) Bundan hiiiiç şikayetim yok şahsen, bayılarak izliyorum yaptıklarınızı, heyecanla bir de, "Bütün samimiyetimle söylüyorum bunları" dememe gerek yok di mi, bildiniz beni ;)
    Ellerinize sağlık, gözlerinize bir de, bir de yaratıcı gücünüze elbette, ezcümle sağolun, varolun canım arkadaşım :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canım Arkadaşım Sevgili Esen Hanımcığım,

      Evet aynen dediğiniz gibi oldu :)) Tuale resim çizer gibi işledim ama tüm diğer işlerimi de benzer teknikle yapıyorum. Kendi hayal gücümü devreye sokmadığım zamanlarda yani.

      Dönem kartpostallarını, asıldan uzaklaşmamak için biraz daha orjinale sadık kalarak yapmaya çalışıyorum. Renkler, desenler hep o dönemin işlerini inceleyerek ortaya çıkartmayı becerebildiğim işler.

      Gelelim nasıl sorusunun cevabına . E şıkkı hepsi ve ilavesi de çok severek çalışmak sanırım.

      Estafurullah; sizin yaptığınız o küçük çıtır çıtır işleri böyle tü kaka yapmanızı hiç istemem Esen Hanımcım. Benim seçtiğim bir tarz oldu büyük ve detaylı işlerin üzerinde çalışmak. Ama asıl özendirici olan küçük küçük ama çeşitli işleri bitirmek. O nedenle lütfen böyle cümleler kurmayın, çok üzülürüm valla...

      Samimiyetinizi bilmem mi? En çok o tarafınızı seviyorum zaten ve sizin gibi candan, samimi ve sevgi dolu bir dost bulduğum için de kendimi çook şanslı hissediyorum.

      Ez cümle; bu güzel iltifatlar için sonsuz teşekkürler canım arkadaşım....

      En kocamanından öptüm hepinizi...


      Delete
  23. Gorgeous!!!!
    Really, it is great!

    XOXO,
    Pilarín

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so very much Pilarin :) I am too appreciated!
      Hugs

      Delete
  24. Vallaha nurdan hanim...siz bu calismalarinizla nasil hayatimda olmazsiniz..kartpostal tek kelimeyle profeyonel ve harika peterin yuzunu cok begendim..cicek detaylari ve renkler cok guzel..bu aksam kuzenime de gosterdim calismanizi.kartpostaldan cok daha guzel oldugunu soyledi.gercekten oyle...ruyama gelince..gunduz niyetine olsun..vardir bor hayir diyelim..evlilik olmasa da guzel bir baslangictir belki hayatinda...yeni bir calisma vardir kesin planda..heyecanla bekliyorum..bu arada bende peterle janetin evlenmesini belemistim ama bence boyle daha degisik ve guzel bor son olmus ayrica her guzel kadin erkek arkadasligida askla bitmiyor bence de sevgiler.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Sevil hanım,

      Öncelikle gündüz niyetine yazdığınız yoruma samimi teşekkürlerimi ileteyim.

      Bu günlerde bazı radikal değişiklikleri başlattık aslında; rüya yorumunuzdan güzel sonuçlar almak mümkün olur diye tercüme ettim kendimce.

      Kartpostal için ikinci kez yazdığınız katmerli yorum için de hem size hem kuzeninize minnettarlığımı ileteyim. İlerisi ve yeni işler için çok değerli yorumlar bunlar; cesaretimi arttırdınız.

      Yeni bir etamin işi ile ilgili şu anda planlanma aşamasındayım. Olabildiğince çabuk paylaşmayı planlıyorum.

      Geceme cidden güzellik kattınız çok yaşayın siz :))))

      Delete
  25. süpersiniz yine bir şaheser çıkarttınız. Valla ellerinize kollarınıza sağlık. Nasıl bir emektir bunlar, imreniyorum. sevgilerimle....

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Bu güzel yorumlardan sonra ben şımarmayayım da kim şımarsın???

      Çok çok teşekkür ederim bu şahane ve beni inanılmaz motive eden yorumunuza.

      Ama imrenmeyin, etamin göründüğü kadar zor değildir, siz de deneyin. Eminim çok güzel işler çıkarırsınız ortaya :)

      Bu güzel yorum için tekrar içten teşekkürlerim ve sevgilerimle,

      Delete
  26. gorgeous Nurdan, I really love the colors

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Judith! Appreciate!
      Greetings

      Delete
  27. Replies
    1. Thank you for such a lovely comment!
      I am so glad really :D
      Greetings

      Delete
  28. The Postcard is so beautiful.
    Nice stitching.

    Greetings Manuela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much Manuela.
      I am so glad to get such words from you!

      Greetings

      Delete
  29. This is brilliant! Well done Nurdan :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so very much Emma!
      So glad to get such a lovely comment from you!
      Hugs

      Delete
  30. EMEĞİNİZE , ELLERİNİZE SAĞLIK ... ÇOK GÜZEL OLMUŞ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu güzel yorum için çok çok teşekkürler Neslihan Hanım. Yorumunuz benim çok değerli...

      Sevgilerimle,

      Delete
  31. Mutlu Son:) tam benlik, Nurdan Hanım kaprostalı o kadar çok beğendim ki o renklerin uyumu iç açıcığılı yok mu, Peter de sanki böyle daha da tatlı olmuş:) Renkler ise mükemmel! ellerinize sağlık.. çok sevdim bu karpostalı da...Sevgiler selamlar yürekten...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Handan Hanım,
      Öncelikle nasıl oldunuz? Umarım daha iyi hissediyorsunuzdur kendinizi.
      Bu güzel yoruma gelirsek; vallahi çok teşekkür ederim. Ne güzel şeyler yazmışsınız; şımarma katsayım aritmetik katlanıyor gerçekten.
      Peter' in yüzü nihayet daha iyi oldu bence de. Bu çalışmadan bana kalan yüz ifadelerinin özellikle gözlerin tüm çalışmayı nasıl etkilediğine bir daha şahit olmaktı. İyi bir ders oldu bana.

      Tğm güzel sözcükler, samimiyet ve ilettiğiniz güzel enerjiler için tekrar ve çok teşekkür ederim.

      Eskişehir' e baki selamlar

      Delete
  32. Sevgili Nurdan Hanım siz tanıdığım nadir insanlardansınız.Yine harikalar yarattınız.Tek kelime ile muhteşem bir sonuç.Ellerinize emeğinize sağlık MAŞALLAH SİZE sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili İlknur Hanım,

      Maşallah' ı benden daha çok hakeden biri varsa o da sizsiniz. (Samimi itirafımdır) Ellerinizden çıkan herşey şahane oluyor...

      Bana bu noktada düşen içten teşekkürlerimi ve sevgilerimi ulaştırmak. Bu güzel yorumla beni ne kadar sevindirdiğinizi herhalde bir ben biliyorumdur...

      Delete
  33. ellerine sağlık ...harikasın..sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Çok teşekkür ederim. Beğenmenize içtenlikle çok sevindim.
      Sevgilerimle,

      Delete