Tuesday, March 19, 2013

Clipped Haired Prince - Kırpık Saçlı Prens


Good Morning :))
Today, I am sharing first progress of my new project!

Here is the answer of  the question which I've asked in my previous post! 
 Efekan

I am following a number of blogs. 
One of these blogs belongs to  Efekan' s Mother
A couple posts ago, she published Efekan's declaration about killing a mice.

 According to his mother, this declaration idea has come up his mind after realizing the usage purpose of rat poison.
  "Once, we had seen a rat poison at one market's shelf. 
He got very angry with its usage purpose" 
she wrote in the related post. 

After a while, Efekan has prepared over-mentioned declaration and wanted to hang it on all the walls! 
In his declaration, he says;
 " A mice is not created to be killed by human being. It has also right to live and eat!" 
15th of July, 2012, 21:35

Honestly, I am sometimes getting despaired about the next generation! Because most of the young people do not care about anything except technology, chatting, drugs, sex, fashion etc.
But such surprising approaches make me full of hope for the future again!

That is why, I'd like to underline the real moral values with Efekan's Declaration!

I hope, you like the new project and its inspiration! 
Günaydınlar,

Fazla zaman geçirmeden yeni projenin ilk gelişimini sizlerle paylaşmak istedim.
Hem bu projeye ilham olan konuyu hem hikayenin başlangıcını da paylaşmak maksadım var.
Efekan, severek izlemeye aldığım "ornitorenk handmade" blogunun sahibi sevgili Gonca' nın oğlu. Onunla hiç yüzyüze gelmedik ama annesinin onunla ilgili bir postu tüm bu hikayeye ve işe ilham kaynağı oldu.

Postun adı "Fareleri Öldürmeme Notu" idi. 
Çoğu kez "nereye gidiyor bu zamane çocukları?" diyerek hayıflandığım oluyor.
Kendi çocuğum yok ama yeğenlerim bile zaman zaman bu duyguyu yaratmıştır.
Uzatmayayım; bu notu gördüğümde kafamda şimşek çaktı ve gerçekten ruhum aydınlandı.
 O aydınlıkla başlayan işi ve hikayesini de aşağıda sizlerle üleşiyorum böylece. 
Dilerim benim kadar siz de keyif alırsınız :)

Free Patterns - Şablonlar




"Kırpık Saçlı Prens"

Çok eski zamanların birinde; zirveleri yaz kış karlarla kaplı heybetli dağların arasında, bereketli ovaların üzerinde yükselen bir küçük bir krallık vardı.

Yılın çoğu zamanında kardan geçit vermez dağ yolları nedeniyle; diğer ülkeler ve krallıklarla bağlantısı az olan bu küçük ülkenin insanları; sahip olduklarının kıymetini bilir ve mutlu, mesut yaşarlardı.

Bu durum, taa ki herkesin çok sevdiği iyi ve cesur kralları ölüne kadar sürüp gitti.

*-*
Bu küçük ve saklı ülkenin cesur kralı; en çok sevdiği hobisi olan "dağ keçisi" avına çıktığı bir sefer; devasa boynuzları olan iri bir erkek keçinin ardınca giderken, atının ayağının kaymasıyla birlikte uçuruma yuvarlanmış ve ölmüştü.

Bu, hiç kimsenin beklemediği vakitsiz bir ölümdü.

Kralın tek oğlu henüz 14 yaşındaydı ve tahta geçmeye hazır değildi. Ancak başka aday olmadığından, cenazenin defnedildiği gün kraliyet tacını giydi.

Ülke halkı o günden sonra gelmiş geçmiş en despot kralıyla başbaşa kalmıştı artık...
"Devam edecek"

86 comments:

  1. He he.

    Evet farelerinde yeme ve icme hakki vardir. Simdi onlrin bu hakki serefine ben de yeme ve icme islevimi yerine getirecem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D, fareler gibi ambara darı ekecek kadar yiyip içme ama :D

      Ne yiyecin Dudu? Donat' lar dadlımıydı bes?

      Delete
    2. Pis degiller, ic kramalari haric aynisinin tipkisi.

      Palmiye piskuvit ve kayfe. Ambar darilarini sabah ziftlendim.

      Delete
    3. Anlaşılmıştır. Donat yerinde yencek...
      Yazık darılara yau; başkalarına da bırakaydın biraz...

      Delete
    4. Fareleri Öldürmeme Notu

      Farelerinde bir tasarımı* var. Onlarında yemek yeme şartı** var. Fareleri öldürürsek hiç canlı olamazlar. 15.07.2012 21:35

      * canı

      **hakkı

      orijinalini koymasam b yerim siserdi.

      Delete
    5. He he eccep iş görmüşsen - sağol Dudu :)

      Delete
  2. Hikaye güzel.. İşlemesi daha güzel olacak:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Güzel bir kartpostalı etamine uyarlıyorum; gerçeği gibi becerebilisem, işlemesi güzel olacak gerçekten :)

      Bu keyifli yorum için teşekkür ederim:))

      Delete
  3. Thanks for the cat it's very beatiful. Kisses.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, the at is really cute Lourdes. Happy you like it too!
      Have a lovely day!

      Delete
  4. :) Posta kutusu arıyorum kaç gündür, etamin şablonunu yani :) Siz bilmiş gibi koymuşsunuz o kırmızılı evin şablonunu, ordakini yapıcam, yeni projemde kullanıcam :)
    Efekan'a aferin :) Hem bakış açısı için hem de size ilham kaynağı olduğu için :)
    Kırpık saçlı prense hayran oldum :) Hikayede geçen prens bu olamaz ki ama, böyle resmedilen biri despot olamaz ki ;) Saçlarını beğendim en çok, bir de tepesindeki tüyü :)
    Merakla bekliyoruz bakalım, hem panoyu, hem hikayeyi...
    Kolay gelsin ;) Öperim....

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he hee! Benim iyi bir falcı olduğumu unutmuş canım arkadaşım :D
      Bugün falda "Esen ev şablonu arıyor diye gördümdü" Durur muyum? Elimin altındakini yayınladım bittabii. Arkadaşıma can feda :)

      Prens yakışıklı çıktı elimden bu defa. Kaşıyla gözüyle oynamayacam artık

      :D Zaten bir saçı ve bir tüyü var oğlanın daha:DDDD

      Yok despot kral ile benim kırpık aynı şahıs değiller :D İçiniz rahat olabilir :D

      Efekan' ın deklarasyonu akla ziyan; beni ters köşe yaptıydı (kolay ters köşe olmuyorum aslında). Böyle çocuklarımız çoğalsın, keman çalan, masal yazan, resim çizen, bildiri sunan çocuklarımız çok çok olsun; tek dileğim budur.

      Hepimize kolay gelsin; ben da öptüm :D

      Delete
    2. Ev tamamdı zaten, Mehtap Abla'nın mantar evlerinden yaptım, aradığım posta kutusuydu :) O da tamam oldu sayenizde ;) Teşekkürler tekrar, anlatmış mıydım size, etaminden detaylarla, keçe ağırlıklı bir pano hazırlıyorum Nehir'in odasına, aralara da yapabilirsem motifli bişeyler ekleyerek, çok heyecanlıyım canım arkadaşım çoook :))

      Delete
    3. Çok büyük merak ve sabırsızlıkla bekliyorum posta kutu katkılı mantar keçe evi.

      Hayır bu proceyi konuşmamıştık. O nedenle merakla beklemeye geçtim zati. Anlatırken böyle keyifli kendisi kimbilir ne güzel olcek:))))

      Nehir hanım kızım, "hadi yine iyisin, kapmışsın en güzel el işini en kralından :)))))

      Kolay gelsin, tez bitsin ve çabucak görücüye çıksın; dileğim budur.....

      Delete
  5. prensin lüle lüle saçlarına vuruldum !!!
    ben de öyle saçlar istiyom !!
    kartpostalların gerçeği sizin etamin kartpostallarınız yanında yapay kalıyor bence, sizin eserlerinizi daha çok seviyorum bir kerem.
    hayırlara vesile olsun kırpık saçlı prensin hikayesi ve de kartpostalı :)
    kolay gelsin :)
    sevgiler....<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Amanın saçlarına vurulan vurulana :D Oğlan, "en çok ben" çekiştirilmesi sırasında elinizde kalcak korkarım :D

      Öyle saç sahibi olmak zor değil. Gelin sizin saçlara da çarpı atıverem :D Öğrendim lüle saç yapmayı :D

      Benim en birinci kalite sanat eserlerime olan sevgi ve bağlılığınız önünde eğiliyorum ben de bi kerem :D Ayol sanat eseri nerde benimkiler nerde? :D Daha çok fırın ekmek yemem lazım - çok çalışmam lazım :D

      Hayırlara vesile olsun valla!
      Başka ne isterim ki?

      Delete
  6. Ben Nurdan Hanım'ı tanıyorsam bu despot kral işi fazla sürmez :) Kralın yüreği yumuş yumuş yumuşar!

    Haydi bakalım hayırlısı!

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Notumu kırmayın diye harf hatası gördüğüm bir evvelki yorumu sildim yeniden yazdım. Yorumunuza cevabım şöyleydi...

      ":DDD
      Beni doğru tanıyorsunuz derim başka da bişey demem bu yorumunuza
      :DDD "

      Delete
    3. Vallahi ne yalan söyleyeyim öyküde de bazı yazım yanlışları gördüm ama ses etmedim :)))

      Delete
    4. Ana gitti 5 puan :(

      Hemen bakıp düzeltmeli - gözümden kaçan yaramaz harfler nereye saklanmış bakayım, bakayım :DDD

      Siz ses verin hep bu gibi durumlarda; çok memnun olurum vallahi :)

      Delete
  7. Siz bulur düzeltirseniz aldığım puanları geri veririm :)))
    Bu gün hava nasıl Şehr-i Stanbulda?
    Berke Korkut oralarda da...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaşasın :))) Takdirname hala ufukta görünüyor ...

      Bugün Osmanlı payitahtında hava açık ve serin birazcık. Berke Korkut doktorumu üşütmez diye düşünmekteyim.

      Bizim havamıza gelince; henüz aldığımız bir duyum İzmir toplantısının ileri bir tarihe, Antep' e öteleneceği yönünde. Kaan Sarp oğlan öyle dedi ama hala net bilgi de veremedi. İzinizdeyiz gördüğünüz üzere :))

      Berke Korkut acaba bir şeye ihtiyaç duyar mı buralarda???

      Delete
    2. Kiev' e lapa lapa kar yağıyor bugün :((

      Delete
    3. Berke Korkut Bey'ler sag salim vardilar mi acaba Guzelbahcesaray'a?

      Delete
  8. Biz de beklemedeyiz ama ne yapalım sağlık sıhhat olsun!
    Korkut akşama dönecek ,kalma durumu olsaydı mutlaka ben de takılırdım peşine zaten :)))
    Sorduğunuz için çok teşekkür ederim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne demek! Birşeye ihtiyaç olursa emre her zaman amadeyiz - seve seve!

      Gelmenize daha çok sevinirdik ama İstanbul yolu bir kez açıldıysa devamı olur di mi?

      Delete
  9. Öyle görünüyor Nurdan hanımcığım ama "hayırlısı" diyelim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hayırlısı, hayırlısı :)))

      Delete
    2. Ben kaçayım mutfakta işim var biraz :)

      Sevgiler,kocaman kocaman öpücükler!

      Delete
    3. Teşekkür ederim :) Size kolaylıklar diler ve en kocamanından sevgilerimi gönderirim...

      Delete
  10. Son tutti belli i tuoi ricami,come i tuoi magnifici paesaggi!Baci,Rosetta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Grazie mille cara Rosetta,
      Sono apprezzato troppo!
      Buona giornata
      Abbracci e baci

      Delete
  11. I love it diye haykırıyorlar ya hani bazen bu ses dizini benden bağımsız çıkıveriyor dudaklarımdan. yabancı dil konusunda pek beceriksizimdir ve bilmem hatta Türkçenin güzelliğine sonsuz inanırım ama bazen sevinç ve üzüntü nidaları İngilizce çıkıyor dudaklarımdan bunun nedenini düşününce bizde verilen aman hanım hanımcık ol aşırı tepkiler verme terbiyesinden dolayı bu aşırı duyguları Türkçe dile getiremeyişim olduğunu düşünüyorum. İşte benim kelimelerim yetmiyor heyecan ve beğenimi dile getirmeye bir mail gönderiyorum şimdi size Efekan ve Kırpık Saçlının fiziksel benzerliklerine dair. sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Gonca hanım,
      Yazdıklarınıza ve gönderdiklerinize verdiğim sesli tepkiyi size duyurdum zaten.

      İçimden geçen duyguların kısa özeti şöyle "Çok teşekkür ederim" Böyle güzel çocukları yetiştirme gayretiniz, güzel düşünce ve yüreğiniz için" Tanıdığım çok güzel yürekli anneler sayesinde gelecek umudum hiç azalmıyor.

      Sevgilerimle,

      Delete
    2. sesinizi duymak ayrıca mutlu etti beni, umarım 15 yıl sonra baktığımızda bugünkü düşüncelerimiz değişmemiş olur efekan için ve bizi haksız çıkarmadığı için mutlu oluruz. sizin bir projenize esin kaynağı olmuş olması benim için öyle büyük bir mutluluk ki kelimelerim yetmiyor dediğim gibi, çok teşekkürler

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Dilekleriniz dileklerimdir. Dilerim ömrümüz olur ve yüreği sevgi hamurunda yoğrulan çocuklarımızın çok güzel işlere imza atmaya başladıklarına hep beraber şahit oluruz.

      Teşekkürler de karşılıklı; iyi ki paylaşmışsınız o notu bizlerle!

      Kaş' a kocaman sevgiler...

      Delete
  12. What a dear little boy he is with his concern for the little mouse. Love that cat stitchery too :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Maria :))
      Thank you for your supportive comments!
      It is precious to have such children! Our world needs such really!
      Cat' s chart is my favorite too :)
      All the best

      Delete
  13. Aaa.. Ben de krallığı lay lay lom yönetir şimdi. Diyordum :O

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Yok öyle 1 kuruşa köfte ekmek Tülin hanım :)))

      Lay lay lomluk krala ve prense yakışmaz zaten :)))) Yani ben yakıştırmadım :D

      Delete
  14. İlham kaynağınız harika, ve yine çok tatlı bir hiyake başlamış, ornitorenk'i nereden izleyeceğimi bilemedim ama e-posta yoluyla takibe aldım WordPress iyi bildiğim birşey değil. Bilmem ki başarılı oldum mu, yorum da gönderdim değerli Gonca hanım'a şimdilik göremesem de yorumumu, dilerim kendilerine ulaşmıştır. Bu arada çocukların dünyasının derinliği beni her zaman çok etkiliyor. Çok küçükler ama bize çok dersler verecek kadar büyük sözleri, düşünceleri ve tavırları olabiliyor gerçekten. İyiki yaşamımızdalar minişlerimiz. Sona bıraktığınız şablonlara ise bayıldım. Harikalar. Esen Hanım evi seçmiş ben de kedi ve kuşu seçeyim keşke daha çook vaktim olsa da bunlardan birer kırlent yapsam ne kadar istedim şimdi..:)) harikalar. Kırpık saçlı prensin hikayesini merakla bekliyoruz ilk atılan ilmekler çok hoş olmuş zira;) Sevgiler çoook selamlar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wordpress ancak e-mail yoluyla izlenbiliyor Handan Hanım; doğru yapmışsınız :) Yorumunuz ulaşmıştır eminim; onayladığında da çıkar zaten :))

      Sormayın, belki çocuğum olsa o kadar şaşırmam büyümüş de küçülmüş hallerine ama şaşırtıyorlar beni her defasında. Çocuk olmayı ve onlar gibi düşünmeyi unuttuk muhtemelen onun için bu kadar şaşırıyoruz.

      Kedi şablonu benim de favorim ne yalan söyleyeyim. Keşke içinizden geçtiği gibi yapsanız kırlenti; biz de not versek di mi?

      Esen hanım ev konusunda master yapmaya kararlı; her türlü malzeme ve modelde denemeleri var. Keçe, etamin kombinasyonunu da merakla bekliyorum zaten :))

      Bu defa yarım bırakmayayım diye erken başladım hikayeye; umarım seversiniz ilerledikçe de...

      Benden de kocaman sevgiler ve baki selamlar size, Eskişehir'e :))

      Kısa zamanda görüşmek dileğiyle

      Şiir yazsam bu kadar kafiye olursu; güldüm ama silmeyeceğim :DD

      Delete
    2. Handan hanım evet izlemeye almışsınız beni e mail ile izleyenler kısmında blogunuz var ancak yorumunuz ne yazık ki gelmedi ben onaylayarak yorumları yayınlıyorum ancak spam değilse tüm yorumları yayınlıyorum onay getirmemin tek sebebi gözümden kaçıp cevap veremediğim yorum olmaması için. keşke gelseydi yorumunuz öyler meraklandım ki yazdıklarınız konusunda :) sevgiler.

      Delete
  15. Mágnifico el nuevo proyecto!!!gracias por los esquemas.
    Que rico el niño!!
    Besitos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Querido Mariano,
      Muchas gracias por tu comentario preciosa en el nuevo proyecto.
      Feliz le gusta el príncipe tanto como me gusta!
      Abrazos y besos

      Delete
  16. Ciao, sono felice di fare la tua conoscenza e soprattutto ammirare i tuoi splendidi ricami, sei bravissima!
    Un abbraccio
    Berkana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciao Berkana,
      E 'davvero bello vedere che l'assenza e commenti dolci qui :)
      Un caloroso benvenuto anche a loro!
      Così felice, ti piace il mio ricamo - che significa molto - grazie ancora!
      Abbracci e baci

      Delete
  17. I know what you mean, about the young generation!
    One important thing we have learnt our girls.
    Respect, for everything and everyone!

    Kisses, Juliëtte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Juliette,

      You have summarized what I wanted to mean! "Respect"


      Thank you so very much!

      Hugs and kisses!

      Delete
  18. What a lovely start!

    And yes, we can learn a lot of from the children!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Fidike! Sincerely glad to get your sweet words!

      Yes we can :))))))

      Hugs and kisses

      Delete
  19. Your new job is starting very well...as usual! Fortunately there is a very lovely little boy who represents the hope of the future for a better world.
    Kisses
    Alessandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Alessandra,
      I am obviously sorry for the next generation because we are not leaving them a proper world to live peacefully!
      That boy made me recharge. Hope, such children like him there would be billions...
      Hugs and kisses

      Delete
  20. İki prens te çok yakışıklı, kocaman öpüyorum. Proje bakalım nasıl ilerleyecek.

    Ama donat mı, datlı mı bi şeyler okudum sanki, etmeyin eylemeyin bunu bana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Şekersiz Sagra iki kavanoz olarak yarın derhal kargoya verilebilir :)))) Sizin oralarda yoksa tabii :))))

      İki prensten bana ait olan için teşekkür; Gonca Hn. ait olan için de Allah nazarlardan saklasın derim :))

      Adınızı değiştirmişsiniz!! İzlediğim hem Esin Perisi adlı blog hem de Dükkan Pati var. Bir an dumur oldum. Bana yapılır mı bu? Yoksa donatın intikamı mı bu ?????? :))))))

      Pati kızı kocaman öpüyorum ama!

      Delete
    2. pati blogu ele geçirdiği için daha uygun bir isim arıyorum,

      şekersiz sarellelerin olduğu reyondan geçtim almadım,işte azmin gücü diyemeyeceğim yarın ne olur bilemiyorum:)

      Delete
    3. Size icening'i cilek ve cukalatali(beyaz ve siyah) visneli donatlari acil kodu ile yolluyorum demek isterdim ama dietinizi uygulayin.

      Tatli krizini iyi bilen biri olarak, yaptigim tatsiz yulaf keklerine sekersiz sarelle surerek, oh allahim dunya varmis diyenlerdenim

      kendinize eziyet etmeyin, acisini yuruyerek cikarirsiniz.

      Delete
    4. He he he aklıma derhal Pati'sseri geldi.

      İki tutku bir arada, akışkan da :))))

      Pati ve tatlı - olmaz mı? Bence olur :DDD

      Delete
    5. Evet yulaf kepeği keklerine sarelle sürerek pekala keyifle yemek mümkün; tavsiyedir efem!

      Delete
    6. Sarelle'den reklam komisyonu istemeyi de düşünüyorum bu arada!

      Delete
    7. Sen hayallere dal, Sarelle sana orta parmak gorsedir anca. Kacirdik goruyon mu Pati'nin aneyini. Insallah kriz baslatmadik he.

      Delete
    8. Allahın emriyle gitmiştir niye kaçsın yau?
      Sarelle meselesini sonra görüşerik Dudu.......

      Delete
    9. İsmi çok tuttum, duruma da uygun. Bir deneyeyim...

      Üzülmeyin kriz yok, olsa da tatlılar tatlısı Pati'mi yerim.

      Delete
    10. Pati' yi biz geldiğimizde beraber yesek??? :(

      Delete
    11. Heh bak sen de isim aneyi oldun. Pati'nin aneyinin blogunun isim aneyi.

      Sarelle ile beraber mi yoksa bas basa mi gorusecik Baji?

      Delete
    12. :)) Peri annesi de olurum ne var :))))
      Önce başbaşa bi görüşek diyom; sonnasına bakarık!

      Delete
    13. Kıyamam ben Patişime...

      Pati de attığım folyodan topa smaç vurarak isim annemizi selamlıyor.

      Keyfi yerindeyse topu getirir, tekrar atmam için gözümün içine bakar.

      Yeni başlayan günün sarelle tadında olmasını diliyorum...

      Delete
    14. Yerim sahiden de ben onun smaçını!

      Kediden ziyade köpek özelliği gösterdiğinin farkındadır herhalde :DDDD

      Aynı dilekleri ben de sizin için tekrarlıyorum; buradan kocaman sevgi ve selamları de ekleyerek...

      Delete
  21. Kartpostallarınızın orijinalliğini biliyoruz. Şimdi de hikayenize çok orijinal ilham kaynağı bulmuşsunuz.
    Şimdiki çocuklar gerçekten çok farklı. Annem benim çocukların nesli için "Orta okulu bitirip gelmişler." diyordu. (Öğretmen yorumu da ona göre olur:)Aynı örnekten devam edersek, şimdiki çocuklar üniversiteyi bitirmiş gibi geliyorlar.

    Oğlanın yüzü çok hoş olmuş, umarım değiştirmezsiniz.
    Bu arada Nursun hanımla diyaloglarınıza bayılıyorum, harikasınız. Bahar geldi, hadi gelin artık :)

    Kucak dolusu sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çocukları olanlar bu katagorileri iyi biliyorlar tabii :)) Ben böyle ters köşelere girince; sol kroşeden direkt nakavt olanlar katagorisindeyim. Bünyem alışık değil; ilhamlanıyorum :))

      Şaka bir yana, okuduğumda inanılmaz keyif almıştım bu parmak boylu dev yürekli oğlandan. Onu kendimce kartpostala dönüştürüyorum.

      Annesi yayını görünce resimlerini göndermiş. Saçları kesilmeden ve başında doğum günü şapkasıyla inanılmaz benzemiş meğer yaptığım.

      Hem annesi hem de ben çok şaşırdık bu duruma. Çünkü ben bu iş için onlarca kartpostal arasından " hah işte bu" diye birini seçtim ve onu işlemeye çalışıyorum.

      Uzatmayayım; bu defa gerçek bir kahramanı var bu işin. O yaşadıkça benim işim de yaşayacak. En çok da ona seviniyorum.

      Kiev hala kışa saplandı kaldı. Nursun karlar eriyene kadar Kiev'de tutsak; e tabi Kanber'siz düğün Dudu'suz Eskişeer olmaz. O gelinceye kadar; yorum pencerelerinden el sallaşacaz sizinle artık :))

      Benden de kucak dolusu sevgi ve selamlar...

      Delete
    2. Kar yollari tuttu, nereye gelelim sevgili Nowacraft.

      Onun yerine yakinda sizden hapishane usulu don-atlet vs isteyecem gibi gorunuyor.Mahsur kaldimmm :))

      Delete
    3. Vah vah, çok üzüldüm şimdi... çok mahsur ve mağdur kalmışsınız.
      Çamaşırların arasına buralarda bol esen lodosu saklayıp gönderelim, karları buzları eritsin :)

      Delete
    4. Onun derdi bağış toplamak! Yoksa her akşam kar duasına çıkıyor; bilmem mi ben küsur yıllık ikizimi........

      Delete
    5. Benimkisi Yeni Gelin hesabi. Hem aglarim, hem gobek ata ata giderim ;)

      Delete
    6. Ee, oralarda " mahsur " kalmışken, ne yaparsınız, bari Kiev'in bütün nimetlerinden faydalanın artık :( Yoksa vakit nasıl geçer...

      Şaka bir tarafa, sizi bir arada görmek ve tanışmak için fena halde sabırsızlanıyorum. İkiniz de hem derya gibi hem de alemsiniz.

      Delete
    7. :)) Bu iltifatlardan ben pek bi feyz-i yab oldum Dudu, sen ne diyon?????

      Eskişehir' e en kolay gelişimiz hızlı trendi; treni raydan çıkarttınız, biz napalım şimdik?:((

      Delete
    8. İstanbul' la tren bağlantımızı kesip, Konya'ya hızlı tren koydular...Sabah akşam Mevlana'yı ziyarete gidelim diye herhalde.

      Neyse tren yolu yapımı devam ediyor ama şimdilik otobüs var. Ayaz, Buzlu, Koç firmaları geliyor, 4- 4.5 saat sürüyor. Firmaların şehir içi servisleri oluyor,telefonla görüşüp size en yakın yerden binebilirsiniz. Biletler internetten alınabiliyor.
      http://www.ismailayaz.com.tr/
      http://www.buzlumotorluaraclar.com.tr/
      http://www.kamilkoc.com.tr/

      Hava yolu derseniz, İstanbul'a yok ama haftada 3 gün Brüksel'e karşılıklı seferler var. Burası ilginç yer :)

      Delete
    9. Burnumuzun dibinde Kamil Koç' un satış ofisi var. Otobüse karar veresi olursak en uygunu onlar olur.
      İşlerin durumuna göre bu meseleyi ciddi olarak düşüneceğiz - di mi Dudu?

      Aslına bakarsanız Brüksel üzerinden gelmek fikri de pek bi enteresan; neden olmasın? :) Oradan gelsek kimse şaşırmaz zaten :))

      Bilgi ve linkler için çok teşekkürler. Uçak ve tren olmayacağını Handan hanımla da konuşmuştuk zaten. Günler uzuyor; otobüs çokda sıkıntı olmayabilir günübirlik ziyaret için gerçekte...

      Ya kısmet!

      Delete
  22. Yaşasın işleme de hikaye de başladı :))

    Sevgiler...sevgiler...sevgiler...

    ReplyDelete
  23. Başladı Gülden Hanımcığım başladı :)))

    Umarım her ikisinin de sonucunu seversiniz :))

    İçten sevgilerimle

    ReplyDelete
  24. The Prince crossstitch looks lovely as well the Ladyes with their traditional costumes in the post before.
    oh how I love to get know cultures ,traditions, and especially see the needlework from many countryes !!
    Than You for the interesting pictures again !
    Let as all enajoy the light of spring :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Maija,

      Thank you very much for your sincere and sweet comments :)) I do appreciate!

      As per the different cultures, people whose have the same hobbies, taste etc. a hundred percent agreed with you that, it is indeed so lovely to know people from all over the world through blogging. This is so precious for me as well!

      How nice to hear you enjoy spring charts as much as I enjoy :))
      Hugs and kisses

      Delete
  25. Nerden başlasam, esin kaynağının güzelliğinden mi, banner harika duruyor ondan mı yoksa bu nefis projeden mi? Nurdan Hanım ne kadar değerli bir iş yaptığınızın farkında mısınız? Konu çarpı işi ama siz bunu öyle bir yayınlıyorsunuz ki hayran olmamak elde değil. Hikayenin devamını merakla bekliyorum, ellerinize sağlık:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Teşekküre nereden başlayayım ben peki ? :)))
      Banner en sevdiğim işlerimden biridir. Çok zaman alan hayli büyük ve zahmetli bir işti; oraya yakıştığını düşünüyorum sizin gibi ve teşekkür ederim.
      Esin kaynağım şahane bu defa - soru işaretsiz :))
      Yaptığım işi beğendiğinize de çok sevindim.

      Yaptığım işin ne kadar değerli olduğunu ben objektif olarak değerlendirip söyleyemem. Onu ancak sizler takdir edebilirsiniz. Benim emin olarak söyleyeceğim tek şey çok sevdiğim bu hobimi " mış" mış gibi yapmadan, hakkını vererek yapma uğraşında olduğum. Beğeniliyorsa ne mutlu bana.

      Hikayeler, gözüme takılan bir kartpostal, bir fotograf ya da şimdiki gibi bir durumun benimle konuşmalarından ortaya çıkıyor.

      Onları doğru düzgün editoryal bir gözden geçirişten sonra kitaplaştırmayı dahi düşünebilirim.

      Bu güzel yorum ve motive edici iltifatlar için gerçekten teşekkür ederim.

      Delete