Sunday, October 19, 2014

♫ New Design (Carolers)♫ / ♫Yeni Dizaynım (Sokak Şarkıcıları)♫







"Christmas Carolers"
Designed and stitched in 2014
Dimensions "27 x 45 cm"


Pattern - Thread list is available

Original postcard!


Please kindly note that, if anyone wants to stitch this pattern, I can send its thread list with an e-mail. To have the list please to leave a note over here with your e-mail address! 

A happy Sunday to you all!

Happy stitching♥


Merhabalar,

İlhamını yine eski bir karpostaldan aldığım ve üzerinde çok keyifle çalıştığım bir dizaynı ve işlemesini daha bitirdim.

Uzun zamadır, eski dönem sokak şarkıcıları ile ilgili bir desen çalışma isteğim vardı ama ilham alacağım bir çizimle karşılaşmamıştım. Bu kartpostalı gördüğümde "işte budur" dedirtti bana. Bu nedenle hem desenleme, hem işleme safhaları kısa sürdü. 

Umarım sizlerin de beğenisini alır.

Mutlu bir Pazar geçirmeniz dileğiyle♥

Hamiş: İçinizden bu şablonu ben de işlemek isterim diyen olursa; bu yayına not bırakabilir. İplik listesini mail ile gönderebilirim.


58 comments:

  1. Bir yıl daha bitiyor....bu yüzden galiba şarkılardaki hüzün. Yine çocukluğuma yolculuk yaptırdın bana arkadalım. Ellerine sağlık.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ömür böyle bir şey; göz açıyorsun, göz kırpıyorsun ve göz kapıyorsun. Ben iyi ki böyle olmuş, yoksa dünya cehennemden farksız olurdu diye şükrediyorum (Bu haliyle bile cehennem ya). Önemli olan göz kırpımı süresini insan gibi yaşamak. O nedenle hüzünlenmesin şarkılarınız....

      Çocukluğunuza döndürmek gibi bir etki bırakabildiysem eğer, hip hip hurra ♫♥

      Delete
  2. Que precioso Nurdan!!!! me ha gustado mucho!!!
    Besitos

    ReplyDelete
  3. What a nice pattern and stitching! Happy Sunday to you as well!

    ReplyDelete
    Replies
    1. So glad you like it Rita :) Thank you for your sweet comment♥

      Delete
  4. Christmas yaklaşıyor ama bende bir heves bir istek yok bu yıl:(
    İlhamımı sizden alabilir miyim acaba ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok iyi anlıyor ve hak veriyorum. Bu yayını yapıp yapmamakta çok tereddüt ettim; nedenini de siz anlarsınız zaten. Yine de renklerden vazgeçmek olmuyor. Dünyaya sadece kötülük enerjileri yayılmamalı....

      İsteğiniz ilham olsun; qurbandır! bendeki tüm ilhamalrı ve dahi perilerini sıraya dizip, size doğru yolluyorum ♥

      Delete
  5. Bellissimo Nurdan,già si comincia a sentire la voglia di Natale!un abbraccio!Rosetta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lei ha assolutamente ragione cara Rosetta! Come la maggior parte delle persone, stiamo cominciando a sollecitare Noel spirito!
      Un felice Domenica
      Abbracci

      Delete
  6. Wonderful design and beautiful stitches.

    Greetings, Manuela

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Dziękuję za komentarz! Cieszę się, że podoba Ci się wzór!

      Delete
  8. Πολύ ωραίο σχέδιο και πολύ ωραία δουλειά !!!!
    Συγχαρητήρια !!!
    Καλή εβδομάδα !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είμαι τόσο εκτίμησα για τη φιλική στάση σας απέναντι σε μένα!
      Σας ευχαριστώ πάρα πολύ αγαπητέ μου!
      Αγκαλιές

      Delete
  9. WoW !!! Nurdan, your carolers are excellent !!!
    Christmas is coming, I want something to do on Christmas:-)
    Your carol singers?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Daniela! You made me so happy ♥ ♫
      Hugs

      Delete
  10. Ale świątecznie u Ciebie! Piękny hafcik! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękujemy za zatrzymany przez i twój słodki komentarz BiBi ♥

      Delete
  11. Beautiful design and work! I like it! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your sweet comment ♥ Very much appreciated!
      Hugs

      Delete
  12. Great stitching!! Very pretty and colorful:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. So glad you like it dear! I love to play with colours like you ☺
      Thank you for this sweet comment too♥

      Delete
  13. Şu sıralar ne ilham nede gücüm var Nurdan hanımcığım,elimden hiç iş çıkmıyor.
    Sizde olduğu gibi grip bizim eve de yerleşti yani kötü durumdayım,nasıl toparlanacağım bilmiyorum.
    Sokak şarkıcıları her şeyi ile harika olmuş ellerinize sağlık.
    Sevgi ve selamlarımla..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sizin ki adrenalin karışık bir yorgunluk Mehtap Hanım. Tek başına o koşoşturma bile yeterli aslında üzerine de insanı paçavraya çeviren grip olmuşsunuz. Bir müddet bir şey yapmayın zaten. Bu grip çok zorlu çıktı, ben hala öksürük nöbetleri geçiriyorum.

      O nedenle, imknınız olduğu kadar dinlenip, kendinize gelmeye bakın. Umarım siz benden çok daha kolay ve kısa sürede atlatırsınız; çok geçmiş olsun.

      Şarkıcılar ile ilgili yorumunuz için de çok çok teşekkür ederim.

      Sevgi ve selamlar

      Delete
  14. Enfes bir konu ve elbette ustaca kotarılmış desenler:) Bayıldım!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bu güzel ve destekleyici yorumunuz için çok çok teşekkür ederim İsmet Hanım; beni çok mutlu ettiniz ♥

      İyi haftalar ve sevgiler

      Delete
  15. Really great s always. I'm impressed by the lovely characters, their faces and attitudes. Congratulations again, Nurdan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much for such lovely words dear Simona ♥ I am so glad you like my carolers as much as I like ♥
      Hugs

      Delete
  16. Sokak şarkıcıları çok etkileyici... ama arka plandaki yılbaşı ağacı, bir yılı daha bitirmek üzere olduğumuzu hatırlattı. Ellerinize sağlık.

    Bu arada umarım hastalığı atlatıp daha iyisinizdir.
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yıllar rüzgar gibi geçiyor; zaman mı hızlandı, sonumuz mu yakınlaştı bilemiyorum ama eskiye göre kanatlarını daha hızla çırpar oldu. Bu halinden şikayetçi miyim? Yok değilim. İyi ki de böyle....

      Yılbaşına kadar zaman var elbette ancak bu işi erken yaptım ki işlemek isteyen olursa, onlar için zaman kalsın diye.

      Şarkıcılarım ve ben, iltifatlarınız için içten teşekkürlerimizi yolluyor; zaman ayırıp geldiğiniz ve bu güzel sözleri bıraktığınız için teşekkür ediyoruz efem.

      Sevgilerimizle,

      Not: Hastalıktan kuru ve bezdirici öksürükler yadigar kaldı ne yazık ki☻

      Delete
  17. duvardaki tuğlalar, atkının ucu, hele pencere kenarına birikmiş karlar..hepsi çarpılarınla nasıl da güzelleşmiş her bir noktasıyla görünür olmuş:) Ellerine sağlık sevgili Nurdan..(Uzuun ve nedense kimsenin pek de hevesle girmiyor gibi gözüktüğü bir kışa doğru yol alırken bana iyi hissettiren şeylerden biri oldu bu güzel çalışman:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oldukça nahoş karşılanan bir sürece, bir parça peri tozu katmışım desene :)

      Şaka bir yana, özellikle bu ve önümüzdeki bir kaç kış, uzun ve soğuk belki de uzuun ve çok sıcak olacak. Aslında içimden bir ses, bu kışın kırılma ve hatta ötesinde "kaygılarımızın kışı" olacağını da söylüyor.

      Yine de renkleri ve sıcak duyguları korumak ve yaşatmak lazım. Onun için kendimce uğraş veriyorum bende, tıpkı senin ve diğerlerinin yaptığı gibi....

      Bıraktığın sıcak nota ve övgü sözcüklerine çok teşekkürler ve sevgiler,

      Not.Bir sonbahar ve kış çocuğu olarak; bu mevsimlerin gelmesini iple çekenlerdenim ben he he:))

      Delete
  18. You inspire me a lot! Such beautiful, fairy, sweet, adorable. So pretty the window...i' m a window keeper and i like it very much...i can imagine the inside!
    Kisses
    Alessandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. So do you my dear Alessandra ♥ I did not expect to get such warm comment which giving praise and motivation indeed!
      Thank you - you've made my day ♫♥

      Delete
  19. You are already totally inn for christmas!
    hohoho!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I am Tania :)) and, will be in this mood as long as I like playing with its colours :))

      Hugs

      Delete
  20. Christmas is approaching ... This drawing is beautiful! Thank you, Nurdan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks a lot Svetlana ♥ Appreciated :)

      Delete
  21. Harikasınız Nurdan Hanım, nasıl bir zevk ve nasıl bir sabır... Tema, renkler çok çok güzel, ben üşümüşüm galiba hemen o pencereden içeri kaçtım, çam ağacının altına oturuverdim :)) Sevgilerle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vitrinin arka tarafındaki küçük bülmede bir mutfak ve kuzine de vardı. Buldunuz mu orayı? :)))

      Mevsimin renkleri ve enerjisi bana çok keyif verir her daim. Onun için sıkılmadan ve zevkle yaptığım işlerden biri oldu. Hem sabır ve emek olmadan ne oluyor ki?

      Gğzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.

      Sevgilerimle

      Delete
  22. Ne güzel bir çalışma, Nurdan Hanım, bayıldım. Karpostal da projeye dönüştürülmeye değer güzellikte ve çekicilikte, çalışmalarınız Sevgili Nilgün Ablamın da dediği gibi ilham alabilirmiyim denecek gibi gerçekten, renkli ve insana yaşamın güzelliklerini fısıldıyor adeta.. Yaşanan tüm tatsızlıklara, kalbimizi üzen veya zihnimizi düşüncelerle boğuşturan hadiselere inat bir o kadar yaşam dolu. Bu ellerinize sağlık. Yaşamın renklerini de görmezsek olmayacak yok... İyi ki paylaştınız. Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Handan Hanım, hiç birimiz, etrafımızda olup bitene kaygısız kalacak, üzülmeyecek, içimiz daralmadan günü yaşayacak insanlar değiliz. Öyle günler oluyor ki uyku haram oluyor gözlerimize.

      Yine de güne bir parça gülümseme katmak için uğraşıyoruz hepimiz. Benim de yaptığım, tıpkı sizler gibi, bu işte. Bir de beğeniliyorsa mutluluğu ekstra oluyor.

      Günüme gülümseme ve güzellik kattığınız için çok teşekkür ederim. Buraya not bırakan elleriniz, güzel yüreğiniz var olsun.

      Sevgiler

      Delete
  23. görür görmez bu yılın da bitimine az kaldığını hissettim. zaman nasıl da akıp gidiyor. bu kadar verimli değerlendirebildiğiniz ve bize bu güzellikleri sunduğunuz için tebrik ve teşekkürlerimi yolluyorum. renkler de tema da son derece hoş ve mutluluk verici. benim de şarkı söyleyesim geldi şöyle en neşelisinden:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman uçuyor vallahi...

      İltifatlarınıza, sıcak ve güzel sözlerinize ve dahi taa buralardan hissedilen neşenize çook teşekkür ederim. Bir bilseniz ne çok mutlu ettiniz beni ♥

      Sevgilerimle

      Delete
  24. Bonito, bonito, bonito¡¡
    Besos

    ReplyDelete
  25. harika olmuş, kendi şemanızı dizayn edip bir de güzel güzel işlemenize bayılıyorum :) sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim Ahu Hanım :) Doğrusu beğenmenize çok sevindim.

      Önceleri şablon vs. yapmadan doğaçlama işlerdim etamini, aklıma ne eser, hoşuma o an için ne giderse yani. Eski yayınlarda örnekleri vardır. Çünkü ben fena halde sayma tembeliyim. Şablona bakarken çok sıkılıyorum aslında.

      Ancak bir süredir şablon da tasarlamaya çalışıyorum ki yapmak isteyen olursa, elleri boş dönmesinler buradan.Şablon tasarlamaya başladığımda şekiller, perspektif ve ışık oyunlarına daha fazla kafa yormaya başladım ki bu benim gelişmeme çok daha fazla katkı sağlıyor.

      Çok uzattım değil mi? Uğradığınız, değer verip yorum bıraktığınız için tekrar teşekkürler ve sevgiler ♥

      Delete
  26. Gerçekten renklerinizin büyüsü var orada...Harika tasarım, tablo seyreder gibi...Hep izliyorum çalışmalarınızı hatta yine ne değişik resim yaptı Nurdan hanım diye meraklanıyorum her yazınızda....Sizde akıldan yapıyormuşsunuz, sayılara değil renklerin yoluna doğru gidiyormuşsunuz..İnanın buna sevindim çünkü bende iğne ile uğraştığımdan hiç sayı ve kuralım yok..Hatta kendi örneğimin tekrarını yapmakta zorlanıyorum ki o derecedeyim .Son olarak keşke her sokağın sokak çalgıcıları olsa kötülükler yarıya inerdi diye düşünüyorum...Elinize sağlık, hoşça kalın.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne hoş şeyler dökülmüş parmaklarınızdan Sibel Hanım; çok çok teşekkür ederim.
      Gerçekten renklerin peşine takılıp gitmek hem ruhuma hem iğneme çok iyi geliyor. Benzer yollardan gidiyormuşuz ne güzel.

      Sizin gibi kendi şablonlarımı bile tam tamına kumaşa işleyemiyorum ki bende :)) İlla bir yerleri değişecek :D

      Ne diyelim, klübe hoşgeldiniz :D

      Bu güzel yorumu yazdığınız ve içinizden geçenleri samimiyetle paylaştığınız için sonsuz teşekkürler bir kez daha. Yine gelin ♥

      Sevgilerimle,

      Delete
  27. Beautiful job! Thank you for the chart.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Oksana; glad you like it :)

      Delete
  28. Очень красиво и празднично! Спасибо за участие в проекте Рукодельное кафе!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо вам большое ♥

      Delete