Wednesday, June 10, 2015

Continuation and SAL with Nurdan / Devam ve Kanaviçe Etkinliği














Hello My Friends,

At least, I've been back to my stitching routine too!

Today, I'm sharing my latest finishes (A Berlin Wool Work and a completion) I also announce a stitching activity (SAL) which is very first for me!

  You'll find the patterns and  rules below!



Completion!


WHO WANTS TO JOIN?

If you like to join this activity;

please leave a message about

* pattern/patterns you choose 

* your e-mail address 


I'll announce the participants on 20 June 2015!
  

*Happy Stitching*


♥♥♥♥♥♥♥♥

Sevgili Dostlar,


Bu yayında biten küçük bir Berlin işi ile önceden işlediğim ve geçen yayın paylaştığım küçük işlemenin bitmiş halini paylaşacağım.

Ayrıca ilk kez dört ayrı şablon belirleyerek,  bir organizasyon içinde birlikte işlemeyelim istedim. (SAL) Bu aktiviteye katılmak için sadece şablon/şablonları seçmek ve e-posta adresini bırakmanız yeterli.

Yaptığım şablonların, genelde çok renk ihtiva etmesi, çok batılı  ve fazlaca klasik olması nedeniyle bizde sevilme olasılığının fazla olmadığını biliyorum. Ancak şansımı denemek istedim yine de. 

Şablon seçip, işleme talebinde bulunan blog dostlarımı 20 Haziran' da anons edeceğim.

Dilerim katılırsınız.


♥Sevgilerimle♥



NOT : ZAMAN BELİRTMEK GEREKTİĞİ İFADE EDİLDİĞİNDEN 20 HAZİRAN - 25 ARALIK TARİHLERİ ARASINDA OLACAK BİR ETKİNLİK BU . SEÇTİĞİNİZ ŞABLON/ ŞABLONLAR ÜZERİNDE ZAMAN İÇİNDE OLAN HER İLERLEMEYİ (BLOGUNUZDA YA DA BENİMLE) PAYLAŞTIĞINIZDA BURADAN DA AYRICA YAYINLAYACAĞIM.

ŞARTLARIN İÇİNDE YER ALMAMAKLA BERABER ARZU ETTİĞİNİZ TAKDİRDE, AŞAĞIDAKİ MOZAİKİ BLOGUNUZDA YAYINLAYARAK BU ETKİNLİĞE KATILMAK İSTEYENLERİ YÖNLENDİRMENİZ MÜMKÜN OLACAKTIR.







SAL WITH NURDAN  
NURDAN' LA KANAVİÇE ETKİNLİĞİ  (Hiç uymadı bu tanım ama başka başlık bulamadım)

SAL I

19TH CENTURY'S FASHION SAMPLER




SAL II

 SWAN MILLS SAMPLER 





SAL III
"DARCY'S CONFESSION" SAMPLER


SAL IV

ÇALIKUŞU SAMPLER






55 comments:

  1. İşleyip tamamladıklarınız harika Nurdan Hanım, elinize sağlık.

    Şablonlara gelince.... birinciye bayıldığımı söylemeliyim.
    3. deseniz, en sevdiğim filmin bir karesi gibi, Aşk ve Gurur.
    Ama 4. de çok güzel, Çalıkuşu...

    Kısa vadede bitirebilme şansım pek yok ama... İki tane istesem ayıp mı olur? :))
    Şayet sizin için uygun olur ise 1. ve 4.ye talip olabilirim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim Beyza Hanım :) Klasik Berlin Şablonlarına karşı zaafımı küçük işlerle bastırıyorum arada; beğendiğinize sevindim.

      Sorunuza gelince işleme konusu kısa süreli değil, rahat olun. elinizdeki işlemelerde ilerleme oldukça paylaşmanız yeterli zaten. Yukarıya ek bir açıklama ve not daha koydum; sanırım okursunuz tekrar. Ayrıca hiç kısıt yok;1, 2 3 veya 4. ü birden diyebilirsiniz; ben de seve seve gönderiririm.

      Sizden ricam bana e-posta adresinizi bildirmeniz. Buraya bırakmak istemiyorsanız, nurdan.kanber@gmail adresine de gönderebiirsiniz.

      Sevgilerimle,

      Delete
  2. Beautiful embroidery patterns, I like very much ladies in dresses.
    Greetings Dora

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Dora!Please, if you like the fashion sampler; I can sent it to you too ♥

      Hugs

      Delete
    2. Hello Nurdan, very eager to be using your proposals, I give the address dociakuradomowa@gmail.com
      Regards Dora

      Delete
    3. Hello Dora,

      I'll send it right away!

      Hugs

      Delete
  3. Bu şablonları işlemek için belli bir süre var mı ? Ben kaplumbağa hızıyla işleyebiliyorum da ... Süre sınırlamasına göre karar versem hile yapmış olmam değil mi ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Nilgün Hanım, sorularınız bana eksik bir yayın yaptığımı gösterdi. Bunun için özellikle teşekkür ederim. Yukarıya ek bilgi koydum bu vesile. Süreye gelirsek, hiç zaman kısıtımız yok; ne kadar sürerse sürsün; gelişme oldukça paylaşırsanız ben buradan yayınlayacağım. Eksik kalan kısım varsa, sorularınızı cevaplamaya hazırım.

      İçten sevgilerimle,

      Delete
    2. Belli bir süre gerekir uyarısı aldım az evvel o nedenle 20 Haziran - 25 Aralık zaman dilimini belirledim. (size yine de kısıt yok yeter ki katılırım deyin : ))

      Delete
  4. Nurdan dear, I'm glad that you embroider cross stitch !!!
    My appeal to all the card, most Swan Mills SAL :-)
    Windmills in Holland I love :-)
    I also greet the Nursun!
    Pááá

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for joining the event Daniela ♥ ı need to back stitching as soon as I can because with stitching my soul is gonna be healed more faster

      Mills love Wind Mills in Holland too - they are like gem stones for me !


      Paa

      Delete
  5. hepsi güzel,ne güzel bir etkinlik organizasyonu olmuş nurdan hanım:)
    katılmak için içimmm gitti,1.şablonu yapmayı çok isterim.ama hangi vakitte bilemedim,hatta güldüm kendime:)
    talibim efendim:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Havva Hanım teşekkür ederim ♥ Önümüzde 6 ay var. Sanırım bu süre en kapsamlı görünen şablona da yeter. Memnuniyetle not aldım efenim :)

      Sevgiler

      Delete
  6. Love Nurdan , first of all I'm so glad that you're back and I hope you're doing a little for your great loss little better . Unfortunately, I did not like that Google translate what I hoped was now therefore I ask if I have understood everything correctly . You call on a SAL and one must choose one of your beautiful pattern ? What a great choice and wonderful idea , I vacillate between the fashion Sampler and Pride and Prejudice ( I love Jane Austen .. ) How much time do I have to think about me for which SAL I choose ?
    Dearest greetings Your Sandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Sandra ♥♥ Cross stitching is a great healer for removing from such pain:)

      As per your questions;

      1. Yes, I am calling a SAL event
      2. You may choose more than 1 pattern (there is no limit)
      3. If you want to take part for both Fashion and Pride and Prejudice Samplers - you may my dear!
      4. I give 6 months ( from June, 20 to December, 25) I hope that would be enough :))

      Hugs

      Delete
  7. Dear Nurdan,
    I know, stitching helps in bad times !!! I have lots of UFO`s and planned projects - but your idea is great - I would like to stitch the swan mills sampler :))
    Hugs Marion

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Marion, I am so honored to see your participation to my very first stitching event ♥♥♥ Thank you so much!

      Hugs

      Delete
    2. Dear Nurdan,
      I fear I get old - I forgot my e-mail address :(( It is marionk888@gmail.com

      Hugs

      Delete
    3. You'd have been busy instead of getting old Marion :))) Because, we have very useful daily exercises such as counting crosses, measuring, designing etc.in front of forgetfulness :))

      Hugs

      Delete
  8. First of all i' m glad you' re back with your wonderful stitching. The cushion is so romantic and fairy. I hope you are better after the great loss.
    Hugs
    Alessandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am getting better dear Alessandra thank you ♥ I feel also more comfortable with the life after being into stitching again :)

      Hugs and kisses

      Delete
  9. Çok güzel bir etkinlik katılmak isterdim ama benimde yarım kaneviçem var başka yarım işlerim var 1. pano hoş kızların hepsinimi işlicez yoksa beğendiğimiz bir tanemi başlayanlara kolay gelsin.Bloğumda duyurucam.

    begonya35.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Sevgili Leyla Hanım, ilginiz için içtenlikle çok teşekkür ederim.

    Bu dört farklı şablondan hangisini ya da hangilerini işlemek isterseniz; mümkündür. İlk şablondaki kızlardan da birini ya da tamamını işlemek isterseniz o da mümkündür. Bir kısıtlama yok hatta bu şabonların üzerinde doğaçlama bile yapabilir katılımcılar. Sadece "böyle bir etkinliğe bir zaman dilimi koymalısın" dedi tecrübeliler; ben de 6 aylık bir süre belirledim o kadar. amacım kendim dahil keyifli zaman geçirmek sadece :))

    İçten sevgilerimle :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leyla Hanım'ın sorusu benim de aklıma gelmişti, kızlardan birini işlesek nasıl olur diyecektim ki yanıtını aldım:) Katılım sağlayacağım inşallah Nurdan Hanım. Mail adresimi hemen iletiyorum size mail ile:)

      Delete
    2. E-postanızı aldım ve cevapladım çoktan♥

      Teşekkürler sevgili Beyza Hanım:)

      Delete
  11. Bende katılmayı ister idim, ancak Sevgili Nurdan Ablacım hiç bilgim dahilinde bir konu değil. :)
    Ben seyretsem gidişatı olur mu?

    Sevgiler çok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Oluur :D

      Zaten katılsan hepimizin tozunu da atarsın sen ♥♥♥

      Sevgiler güzel kardeşim

      Delete
  12. ne güzel bir bloğunuz varmış yeni keşfettim sizi,hep yapmak istediğim ama hiç gözümün almadığı bir iş etamin.dolayısıyla tecrübem de yok haziranın 20 sine kadar cesaretimi belki toplayabilirim:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkür ederim Yelda Hanım ♥Hoşgeldiniz :)

      Kanaviçe, biraz sabır ve dikkat ister ama içine girdikçe daha da derine çeker insanı. Vaktiniz var; hiç acele etmeyin zaten. Ayrıca katılmayıp etkinlik izleyicisi olmanız da büyük destek benim için ♥

      Sevgilerimle

      Delete
  13. Great idea & fantastic selection of charts for this SAL :)
    I have too many WIPS on the go I have to finish, so I'll pass for this time!
    Have fun!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Mii! I am so glad that you like my selection! I know how busy bee you are :) So next time we will be together ♥♥♥

      Hugs

      Delete
  14. I love all of these, Nurdan but SAL #1 or SAL#3 are the ones for me, can't make up my mind! Lovely!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Kaye ♥ There is tie to make up your mind :)))

      No matter which one will be your choice; I'll send both of them to you ♥♥

      Hugs

      Delete
  15. Nurdan Hanım, etkinlik haberini blogumda kısa bir yazı ile duyurdum.
    Umarım farklı arkadaşlara ulaşma imkanımız artmış olur bir nebze;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harikasınız, çok teşekkür ederim ♥

      Delete
  16. Nurdan hanım,ben de katılmak isterim.hepsi çok güzel de beni en çok 1.şablon cezbetti:)) yaz dönemi işleyemem ama eylülde başlayabilirim,zaten 6 aylık bir sürede vermişsiniz.eğlenceli bir etkinlik olacak benim için:) blogumda da duyuracağım etkinliğinizi.
    sevgiler...
    billurbalgay@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Billur Hanım,

      Katılımınıza çok sevindim :)) Taşınma telaşı dolayısıyla hemen dönemedim,kusura bakmayın. Duyurunuz de beni çok sevindirdi. Katkılarınız çin de ayrıca çok teşekkür ederim.

      İçten sevgilerimle,

      Delete
  17. Sevgili Nurdan Hanım önce hayırlı olsun, keyifli zamanlar geçirmesine vesile olsun diyerek, ben de katıldığımı belirtmek isterim. dönem kadınlarının yer aldığı şablondan bir hanım resmini işlemeye niyetlendim. size de bize de kolay gelsin. çok teşekkürler. ( bloğumda da yer verdim.)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Özlem Hanım, katılımınıza çok sevindim ♥ blogunuzda yer ayırdığınız için de içtenlikle teşekkür ederim. Çok zarifsiniz ♥

      Şablonu birazdan e-posta ile ulaştırmaya çalışacağım.

      Sevgilerimle

      Delete
  18. Tea for two looks sweet!!:) I have many WIPs right now so I cannot join the SAL but I look forward to follow your stitching and progress :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Preeti, thank you for your lovely words. I know how busy you are with lots of crochet and stitching works (WIPs) I hope everybody e with the event including you :))

      Hugs

      Delete
  19. Ne güzel düşünmüşsünüz,bu günlerde işlemeye heves ettim,kasnak,kaneveçe bile aldım,ama bakalım...Çalıkuşuna da bayıldım :) sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Diktin Diktim Giydim, çok sevindim katılım isteğinize :) Ben de Çalıkuşu ile başlıyorum ve yalnızdım. Yalnız olmayacağıma da çok sevindim doğrusu. Size şablonu göndereyim ancak e-postanızı nurdan.kanber@gmail.com' a iletirseniz çok sevinirim.

      İçten sevgilerimle,

      Nurdan

      Delete
  20. Sevgili Nurdan hanım,
    Tam da size yakışan bir etkinlik düzenlemişsiniz, ne güzel. Şablonlar da çok cezbedici. Özellikle o şık hanımlarla yapılabilecek birkaç fikir uçuştu kafamda. Ama bu aralar Eskişehir-İstanbul-İzmir arasında turlayıp üç evin işleriyle uğraşırken sadece hayal olarak kalır. Oğlanlar evlense de beni bu işlerden kurtarsalar :)
    Biten Berlin işlerine bayıldım, ellerinize sağlık.
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Nevin Hanım yine geç cevap veriyorum size, kusura bakmayın ne olur. Bugünler tam bir " Pişmiş tavuk nasıl olur başına neler gelir?" konusunda staj yapıyoruz inanın. Ancak fırsat oldu ve size teşekkür ediyorum. Kızlar aslında çok farklı değerlendirilebilir. Benim aklımda masa örtüsü ve peçetlere yaymak dahi var. Bakalım elim ne zaman giderse.

      Evler arasında dolaşıp durmanın ne kadar zor olduğunu iyi bilirim. Allah size kolalık ve tezlikle de gönlünüze göre gelinler versin :D

      Berlin şablonlarına karşı sevgim çok büyük. Araya küçük kçük sıkıştırıyorum. O nedenle beğendiğinize çok sevindim.


      içten sevgilerim, özürlerim ve baki selamlarımla,

      Delete
  21. Bir dahakine inşALLAH canım.
    İçim gidiyor ama,bir koltuk tepesinde aylar geçirirken tıkır tıkır işleyen bedenim şimdi bana sürprizler yapıyor.
    Son üç ayda, önce nur topu gibi bir hipertansiyon rahatsızlığım, sonra da boyun fıtığım oldu. Elişlerim bana, ben onlara bakıyoruz bugünlerde.
    Kitap okuma, pc başında oturma ve hatta ev işleri sızı olarak ödüllendiriyor beni... Yine de yarım işlere, son zamanda katıldığım "motif etkinliği" ne el atmadan duramıyorum.
    Eh, " bir at 40 yıl koşmaz" derdi ninem. 40 yılı devirelı çok oldu zaten...
    Dönüp bakınca" iyi koşmuşum", diyorum bu yüzden.

    Sizi merak ve gıpta ile takip edeceğimden emin olabilirsin canım.
    Tüm katılımcılara ve sana şimdiden güzellikler diliyorum.

    Çok sevgiler, selamlar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Tülin Hanım, öncelikle çok geçmiş olsun; en kısa zamanda eskisinden de sağlıklı olarak tüm koşuşturmalarınıza devam etmenizi dilerim.

      Uzun süren gerginliğin ve stresin etkisi de vardır yaşadıklarınızda. İki sağlık sorunu da boş vermeye gelecek cinsten değil; kendinize çok dikkat edin. Daha yapılacak çok iş, ucundan tutalacak çok meseleler var.

      Bu etkinlik işini, bu kadar desenleyip işliyorum; acep benden başka işlemek isteyen olur mu? sorusuna bir cevap olsun diye düzenledim. İlk kez buna kalkıştım bakalım elime yüzüme bulaştırmadan üstesinden gelebilecek miyim? Eğer becerirsem yenisini düzenlerim.

      O zamana kadar kendinizi iyi hissederseniz beraber çarpılarız belli mi olur ♥


      Kendinize çok iyi bakın; Ramazan'ınız hayırlı, işleriniz yolunda, huzur hep sizinle olsun ♥♥♥

      İçten sevgilerimle

      Delete
  22. Merhaba...
    Gec kalmadiysam bende katilmak isterim. SAL I deki kizlarjn hepsini yapmak isterim ama yetisirmi bebekle bilemedim. Olmadı 1 yada 2 kiz yaparim. Hemen mail atıyorum ve en kisa zamanda blogumda paylaşıyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Gülay Hanım,

      Elbette katılabilirsiniz geç kalmadınız. Ben ksıtlamıyor, sık boğaz etmiyorum. Ne kadarını işlemek isterseniz serbestsiniz.

      Size şablonu en kısa zamanda göndereceğim.

      Sevgilerimle

      Delete
  23. I just found your blog and I am In LOVE your 19th Century Dress design....How do I purchase a copy of this????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Dear Vicky,

      I am not selling any of my patterns but sharing free of charge! I'll mail it to you ♥

      PS: I am not using professional cross stitch computer program! Instead I color my patterns with Paint program therefore in this way I can't arrange PDF version!

      Delete
  24. I just found your blog and I am In LOVE your 19th Century Dress design....How do I purchase a copy of this????

    ReplyDelete
  25. Love the 19th century fashion pattern. How can I purchase that?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Laura,

      Thank you for dropped in and comment you left on my blog!

      The pattern that you like is a freebie! I'll send it asap :))

      Happy stitching

      Delete
  26. Love the 19th century fashion pattern. How can I purchase that?

    ReplyDelete