Tuesday, June 30, 2015

SAL I # 2 Beyza's Creativity / SAL I # 2 Beyza' nın Yaratıcılığı













Hello Dear Friends,

Today's sweet finish is from Beyza! She's  become one of the SAL I' s participants with  a special request ! Her request  was to create something smaller  with some women of the Fashion Sampler! My reply was positive of course!
I always let my needle be free in my stitchery! So, I thought, I should do the same for the others! 

As you see,  the fantastic results of this decision, began to come one after another!At the end of the day,  I am really happy and well satisfied with!

As per Beyza; she is an engineer and a pregnant working lady who is expecting her baby in November! (Due to her special condition, she wanted to take this way within her participation)




In her blog, she is sharing her crafty ideas as well as tips, that make daily life easier! Recently, she is more interested in cross stitching which I like most :D ! 
I am pretty sure that, you'll enjoy her blog as much as I do! 


Thank you Beyza for such an inspiration, contribution and beauty you made!

Awaiting for your next creation ♥

* * * * * * * * *

Sevgili Dostlar,

"Kanaviçe Etkinliği" kapsamında, yaratılan güzelliklere bir katkı da  Beyza (Bir Dünya Fikir) dan geldi.

İçinde bulunduğu özel durum nedeniyle ( Allah nasip ederse, Kasım ayında teyze oluyoruz ♥) Moda Sampler' ından küçük küçük desenler işlemek istedi. 

Memnuniyetle evet dedim çünkü, işlemelerimi yaparken;  kendimi kısıstlanmış, kurallara uymak zorunluluğunda hissettiğimde ortaya doğru düzgün hiç bir iş koyamıyorum. O nedenle serbest olmak, özgürce oynamak benim zaten kişisel tercihim... Bu çerçevede, benzer taleplere hiç olumsuz yanıt vermedim. 

Ortaya çıkan sonuçlar da doğru karar verdiğimi gösteriyor. Maksat, bu işleri yaparken keyif almaktı. doğrusu tahmin ettiğimden de daha büyük keyif duymaktayım  

Teşekkürler  Beyza Hanım; ortaya çıkardığınız güzelliklere, verdiğiniz katkıya ve desteğe...

Bir sonraki işinizi de merakla bekliyor olacağım...

38 comments:

  1. A beautiful finish !!
    My finish is so far away ;))
    Hugs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes she did an inspiring work Marion! My finish is beyond the stars Marion :D Yours is more closer than mine!
      Hugs

      Delete
  2. Bu ne kadar güzel bir yazıdır Nurdan Hanım, çoook mutlu hatta musmutlu oldum:)
    Sağ olun, çok sevindirdiniz beni:)

    İkinci hatun kişiyi işlemeye başladım bile dün:)
    Aslında aklımda bir sürü değerlendirebilecek alan var ammavelakin dikiş dikemiyor olmam elimiz biraz dara sokuyor:(
    Gerçi makineyi aldım bir süre önce, inşallah doğum iznindeyken tıngır mıngır da olsa bir şeyler dikmeyi öğrenirim:)

    Bu etkinliğin en mutlu katılımcısı benimdir herhalde:)
    Hem çok şey öğrendim, hem de samimi ve güzel bir blog arkadaşım oldu.
    E güzel kızçeler de işliyorum, daha ne olsun? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Değil mi? Daha ne olsun ? Ben de, kendimce yapıp kotardığım bu desenlere ilgi duyup, işlemek isteyenler olabileceğini; farklı bakış açılarıyla birbirinden çok farklı işlerin ortaya çıkabileceğini; pek çok güzel insanla iletişim kurup; bilgi alışverişinde bulunurken; bu kadar eğleneceğimi tahmin etmezdim. Daha ne olsun :D Buna literatürde " Win- Win / Kazan - Kazan" diyorlar işte....

      Dikiş benim de bilmediğim o nedenle elimin kolumun bağlı olduğu bir dal. Hiç işim olmaz derken, şimdi keşke azdan çoktan bilsem diyorum; zira el dikişi ile bir yere kadar oluyor.... Dikişi bilsem, becersem ne yastıklar yaparım ne çantalar o o oooo!

      Yok; bu etkinliğin açık ara en mutlu katılımcısı benim. Mutlu olmak için sebeplerim herkesten fazla zira ♥

      Hakkınızda yazdığım küçük yazıya gelince; siz ve dahil olan herkes; yazabildiklerimden çok daha fazlasını hakediyorsunuz benim için. :))

      Vee yaşasın bir hanımefendi daha kısa zaman içinde hayat buluyor demek ♥

      Sevgilerimle

      Delete
  3. Congratulations to the embroiderer! Your lady looks enchanting and fits perfectly into the beautiful frame.
    Dearest greetings Sandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you sweet Sandra ♥ She' s made a lovely work like you too!
      Hugs and kisses

      Delete
  4. Wonderful finish.
    Greetings, Manuela

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) I think so dear Manuela :) Thanks to her for this lovely work ♥

      Greetings

      Delete
  5. Nice design and beautiful work!
    Beyza made it great!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes she did Daniela ♥ Thank you for your lovely words too ♥♥

      Paa

      Delete
  6. It is very nice!
    Hugs: Palkó

    ReplyDelete
  7. Etkinliğinize katılmak için geç mi kaldım yoksa?Benim bloğum yada web sayfam yok sizinle tanışmış olmayı da çok isterim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Ayşe Şule Hanım; ilginiz için çok çok teşekkür ederim. Etkinlk 25 Aralık tarihine kadar devam edecek. Süre uzun elbette katılabilirsiniz.

      Blogunuzun olmaması; yaptıklarınızın paylaşımı açısından sıkıntılı olabilir ama belki bu vesile bir blog açarsınız belli olmaz.

      Bana kim olduğunuzu ve hangi şablona talip olduğunuzu vs. içeren biraz e posta göndermenizi rica edeceğim. Lütfen nurdan.kanber@gmail.com adresine bir e posta atar mısınız?

      İltifatınız için de ayrıca teşekkür ederim. :)

      Sevglerimle

      Delete
  8. un SAL fashion, bellissimo!

    ReplyDelete
  9. etkinliğiniz süresi uzun olmasına rağmen çok güzel ilerliyor. Beyza hanımın ellerine sağlık. iyi ki böyle güzel bir organizasyon başlattınız.
    her ne kadar henüz başlayamamış olsam da, nasipse planladım neler yapacağımı. önceden tanımadığımız bir çok blog arkadaşımız oldu bu vesile ile, çok keyifli paylaşımlar olacağını düşünüyorum. teşekkürler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili Özlem Hanım; dediklerinize aynen katılıyorum. Bu, genel akış içinde çok farkında olmadığımız pek çok insanı, bir adım ileriye çıkartan bir vesile oldu. Süreyi özellikle uzun tuttum ki bu tarz erken sonuçlar; diğer ilgili olabilecekler için katılım fırsatı da yaratabilsin. Gerçekten keyifli işler çıkıyor eminim daha fazla da çıkacak.

      Genelikle kendi desenlerini işeyen biri olarak; böyle bir etkinlik için çok düşündüm. Çok alışılmış ve kolay desenler değil benimkiler ; katılım olmayabilir, yapmasam daha iyi diye erteleye erteleye bugüne geldim işte. Şimdi, daha kolay ve çabuk bitebilecek işler yapıp tekrarlayayım diye düşünmüyor değilim işin doğrusu :))

      Sizin marifetli ellerinizden neler neler dökülür kimbilir? Doğrusu çok merakla beklemekteyim.

      Katılımınız, desteğiniz ve dostluğunuz için asıl ben çok teşekkür ederim size ♥

      Sevgilerimle

      Delete
  10. What a romantic finish! I really love this lady and her colours. She looks fairy in the frame.
    Hugs
    Alessandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes Alessandra,I agree with you :)

      Beyza's color choice and frame gave her a real beauty! I like her way and finish too!

      Hugs

      Delete
  11. Bu kızçe pek bi cici olmuş:) gerçekten güzel işler çıkıyor/çıkacak.. Herkese kolay gelsin.. Sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)) Öyle oldu Billur Hanım ♥ Sizinle aynı fikirdeyim ben de ♥

      Sevgilerimle

      Delete
  12. Az kaldı iyileşiyorum. Eh, ramazanı da yarıladık. Aradan tatili de çıkarırsak... Aralığa kadar araya sıkışırım ben de :) olmuyor böyle zira. Bak, bak özen, nereye kadar,

    Sakin, huzurlu bir haftasonu olsun. Sizler ve de bzler için.
    Sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amanııınnn, yaşasııınnnnn ♥

      Çok heyecanlandım şimdi :))))) Acaba hani talihli şablon ellerinizden öpecek, çok merktayım :D

      Delete
  13. Beyza Hanım'ın ellerine, yüreğine sağlık. Elbette böyle harika bir etkinliği organize edip herkese ilham kaynağı olduğunuz için size ne söylesem az. Biliyor olmalısınız, ellerimle ilgili sorunlarım var. Karpal tunel sendromundan sonra bir de bilek kırığı ve ardından sol elimin baş parmağını bileğe bağlayan tendonlarda sıkışma ve o bölgede zedelenme yaşadım. Hala da ağrılar devam ediyor. Ama öyle bir özendim ki; madem katılım süresi uzunca, azimliyim, bir an önce iyileşip küçük bir parça ile ben de katılmak istiyorum. Desen ve malzemeler konusunda çok deneyimsizim. Yardımcı olursanız bir şeyler yapmak istiyorum. Begonvilli Ev'in konseptine uygun çiçekli böcekli şablonunuz var mı?:)) Sevgimle..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sevgili İsmet Hanım, sağlık koşullarınızın hiç elverişli olmamasına rağmen; katılmak isteğiniz benim için dünyalara bedel. Çok teşekkür ederim.

      Benim karman çorman desenlerimin içinden sizi zorlamayacak neyim var bakayım; bulabilirsem bir sonraki yayında paylaşırım.

      Bu küçük etkinlik ve ortaya çıkan çıtır çıtır işler; beni de çok motive ediyor. Beyza hanım da çok keyifli bir katlı yaptı; devamı da gelecek. Yaptığınız bu güzel yoruma hem Beyza hanım adına hem de kendi adıma tekrardan çok çok teşekkür ederim.

      Sevgilerimle,

      Delete
  14. Cupcakeli kız, benim Küçük Hanım'ın olsun. Dün ilk pastasını yaptı.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olsuun tabii; tebrik ediyoruum Küçük henımefendiyi, ellerine sağlık ♥♥♥

      Sevgiler

      Delete
  15. Gerçekten keyifle yapılan her işten nasıl da sonsuz renk olasılıkları ve güzellik fışkırıyor adeta; bu her çalışma için geçerli. Özgürlük ve yapılan işten keyif almak kesinlikle çok önemli, bu iki kavrama verdiğiniz değeri ve sizdeki önemini takip edenler iyi kötü anlamışlardır zaten. Değerli arkadaşlarımızın çok güzel çalışmalarına tanık olmak doğrusu şahsım adına benim için de motive edici oldu, zira bir nebze enerji düşüklüğü var iken motive edici oldu gerçekten. Emeklerine sağlık arkadaşlarımızın da:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tüm emeği geçen arkadaşlara sizin vesilenizle ben de çok teşekkür ederim. Bazen çok daralan görüş alanımı genişleten ve bana da tahmin edemeyecekleri kadar ilham veren bu çalışmalar sizi motive ettiyse beni ne kadar etmişdir varın siz düşünün.

      Desteğiniz ve esirgemediğiniz güzel sözleriniz benim için çok kıymetli - minnetdarım ♥

      Sevgilerimle

      Delete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Son zamanlarda epey geriden de olsa blogları takip etmeye çalışıyorum.
    Görüyorum ki kanaviçe severlere yaptığınız seslenişin yankıları gelmeye başlamış, ne güzel ! Beyza hanımın ellerine sağlık, emek ve özen kendini gösteriyor. Daha ne güzel çalışmalar gelecek, merakla bekliyorum.
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Son dönemlerde hepimiz için geçerli geriden takipler, o nedenle zamanlama o kadar da önemli değil. Önemli olan, zaman ayırıp, gelip bu güzel yorumu bırakmanız. Hem kendi adıma hem de Beyza hanım adına çok teşekkür ederim size♥

      Çok güzel işler çıkıyor ve ardından gelecek olan keyifli işlere de işaret verdi şimdiden bitenler. İnanılmaz keyifliyim işin özeti.

      Sevgilerimle

      Delete
  18. Beyza hanımın ellerine sağlık ,çalışmaları çok zarif . Etkinlik sayesinde değerli çalışmalar çıkacağına eminim.
    Ayrıca mayıs ayında annenizi kaybetmişsiniz, geçte olsa baş sağlığı dilemek isterim. Oğlumun sağlık sorunlarından dolayı blog arkadaşlarına yeteri kadar zaman ayıramıyorum. Arada baksam da yorum yazma fırsatım olmuyor.
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beyza hanım adına çok teşekkür ederim. Biten işler gelecek olanların habercisi oldu bence de; çok güzel işler geleceğini düşünüyorum ben de...

      Dostlar sağolsun Türkan Hanım; hayatın kaçınılmaz kuralı,bizide teğet geçmedi. Allah öbür dünyaya göçen tüm yakınlarımıza rahmet eylesin, nurlar için de yatırsın.

      Oğlunuza ait sağlık sorunlarının tüm zamanınızı aldığını biliyorum. İşinizin ne zor olduğunu ancak yaşayan bilir. Oğlunuzun mümkün olan en sağlıklı duruma geçmesi ve sizin yükünüzün de azalması içten dileğimdir.

      Sevgilerimle

      Delete