Saturday, July 11, 2015

SAL II # 3 (Swan Mills and Daniela) / SAL II # 3 Kuğu (Değirmenleri ve Daniela)










Day IV (11th of July) / 4. gün  (11 Temmuz)



Day III (10th of July) / 3. gün (10 Temmuz)



Day II ( 9th of July) / 2. gün ( 9 Temmuz)



Daniela  did make an incredible progress on the SAL within 4 days - only 4 days? Unbelievable!

She got the half way of the sampler already! 

PS: Daniela decided to interpret  this template differently! She changed colours and added brand-new borders. Obviously her interpretation is more beautiful than the original.  


Well done dear Daniela - you are amazing!!!!!!!


* * * * * *

Benim sevgili arkadaşım Daniela ( ki blog dünyasında turbo iğneli lakabıyla tanınıyor)  bu lakabı ne kadar hakettiğini gösterdi yine.

Etkinlik çerçevesinde, "Kuğu Değirmenleri örnekleme tablosuna" herkesten sonra başlayıp, 3 günde yarıladı. 4 günde koca şablonun yarısını bitirdi. Gün gün resimlediği bu ilerlemeyi, özet olarak yukarıda sundum. Kendi gözlerinizle, onun bir günde aldığı yolu görün isterim.

Üstelik şablonu da kendine göre yeniden yorumladı renkleri değiştirdi, ilave kenar ekledi vs. 

Bu hızı gördükten sonra bir ellerime , bir iğneme bakar durur oldum. Nihayetinde ellerimi azad ettim ama iğnemi cezaya bırakmaya karar verdim.. Sabaha kadar cezada, köşede tek ayak üzerinde bekleyecek. Yok öyle; ellerin iğnesi uçarken, arkadan nal toplamak. Allah Allah!

Daniela inanılmazsın; içtenlikle tebrik ederim......  

22 comments:

  1. Hayranlıkla izledim. Daniela'ya kalpten tebrikler:))❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daniela adına ben teşekkür edeyim size :)

      Gerçekten tutku ve sevgi olmasa (Daniela öğretmen olduğu için gündüz öğleden sonraya kadar okulda- evde tüm iş yemekler vs. üzerinde sorumluluk üstüne her akşam 1 saat kadar da blog yayın hazırlığı var) bu dar zamana bu kadar çarpı zor sığar....

      Belki üzerinde çok duruyorum ama Daniela bu tutkusuyla izlenmeyi hak ediyor.

      Sevgiler

      Delete
  2. Lakabini hakettigi kesin Daniela Hanim'in:)

    ReplyDelete
  3. Danielayı tebrik ediyorum, bu ne hız:) gerçekten turbo iğneli:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Değil mi? Hızı ile ben dahil herkesi şaşırtıyor. Nazara gelmez umarım, onun için boncukladım :))

      Delete
  4. Daniela is unbelievable !!! She works more in 4 days as I in 4 weeks ... shame :(
    And because there was not enough to sew, she has equal something invented it :)))
    Have nice week
    Marion

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D She is gifted in speedy stitching Marion, there is nothing to do with it :D Besides, I am at the same level with you, if you compare my stitching speed with Daniela's :D So she is special! :D Nevermind, I love your photography and designs as much as her fast finishes!

      Have a great new week!

      Hugs and kisses

      Delete
  5. Congratulations on Daniela, she's very talented.
    Hugs
    Alessandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indeed she is Alessandra! She deserves the admiration of all kinds!

      Have a great new week!

      Hugs and kisses

      Delete
  6. Great going on the SALs, Nurdan !! Daniela is one superfast stitcher :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Preeti :) She is indeed!

      Have a great new week!
      Hugs

      Delete
  7. selam takibe geldim bana da beklerim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Merhaba Sevda Hanım; izlemeye değer bulup burada duraklamışsınız. Hoşgeldiniz :))

      Sevgilerimle

      Delete
  8. İlerlemeler müthiş, benim dikişler bile böyle ilerlemiyor doğrusu:))) hayranlıkla izliyorum:) Daniella' yı tebrik ederim, gerçekten yorumlarda da ifade ettiğiniz üzere onca sorumluluk üzerine çarpı işlerini ilerletmek kolay değil gerçekten kutlanmayı hakediyor bence de..:). Bu arada ben de şimdiden Bayramınızı kutlamak isterim Nurdan Hanım, kocaman sevgiler, selamlar olsun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daniela ve kendi adıma çok teşekkür ederim Handan Hanım, her zaman ki gibi çok zarifsiniz. :)) Daniela' nın hızı imrenilmeyecek gibi değil gerçekten.

      Sevgilerimle,

      Delete
  9. Sen SAL, SAL deyip dururken ben sallanıp duruyorum hala :(
    Daniela ya da aferin ne diyeyim . Azıcık kıskandım mı ne ?

    Güzel bayramlar canımıniçi. Öpüyorum sizi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Ha ha ha ..... Çok yaşayın emi......

      Daniela bugün bitirdi işi ama bayram sonrası yayın yapacağım. Herkesler bir yerlerde, kimse blogların yüzüne bakmaz şimdi.

      Küçük eve kocaman sevgiler

      Delete
    2. Sevgileri aldım, Küçük Ev'e sığdıramadım :))
      Çok teşekkür ederim.


      Ben de bloğumla barışma turlarına başladım. İnadına yazasım var.

      Delete