Sunday, August 9, 2015

Blessing / Melekler Korusun






















Hello Dear Friends,

How are you doing? I hope you'll are doing fine in such hot Summer days!
♥♥♥


Well, when I saw this pattern (it is an old lace pattern in fact, and  designed by Chez P.Marielle) 
I decided to  stitch it for Nursun as her "Sister's Day" gift ! 
It will turn out a ....... (giggling) it will a surprise and promise to show you as soon as it'll be ready!
*-*


I confess that, it is pretty difficult to keep stitching in such  hot and busy period!
But thank God, there are some other  stitching activities such as  Prairie Schooler SAL with Kaisievich organized by Kaye , give me a lot more motivation than it should be! 

So, out of my SAL event, I've attended PS SAL and I am about to start stitching a Prairie Schooler pattern too! As you may heard that,  by the beginning of February 2016Prairie Schooler is going to be closing down! It is a sad news, but (happily) there are a number of PS patterns still wait me to stitch! 
*-*

At the end of this post,

 I'd like to say "A happy and prosperous new week" with pillows which Daniela made with Swan Mills Sampler!

God bless us, everyone!

*-*-*-*-*-*

Merhaba Sevgili Dostlar,

Geçmekte olduğumuz ve daha ne kadar süreceği meçhul olan bu sıcak dönem ( manen ve madden) içimizdeki korku ve kaygı hislerini beslemek için her türlü koşulu içinde barındırıyor. 

Zaman zaman bunaltan bu koşullara dayanmak ciddi bir çaba gerektiriyor aslında. Bu koşullarda kendimi motive edecek küçük kapılar açmam gerek, yoksa gündemin içinde boğulup gitmekten korkarım. 

Bu defa da bir küçük kapıyı, bu küçük işle araladım; bolca dua ve dilekle beraber. ..

Ellerinde taç taşıyan bu melekler  Chez P.Marielle' a ait bir dantel şablonundan etamine uyarlamam.
Renk seçimi bana ait ve bitince Nursun' a hediye olacak (İşlemesi bitti, dikişleri kaldı)

Hediyesini ona vermeden size de gösteririm. 

Hem onu hem bizleri hem de vatan çocuklarını "Melekler Korusun" başka ailelerin ocaklarına ateş düşmesin; vatanımda birlik, dirlik ve barış her daim var olsun. 

*-*-*-*-*

Bu arada, desenlerini zaman zaman çok da severek işlediğim Prairie Schooler 2016 yılının başlarında işleri tasviye kararı aldı. Dünyada hayran kitlesi çok olan PS için, Avustralya'dan Kaye,
Kitten Stitching bir etkinlik başlattı ve ilk kez böyle bir etkinliğe ben de katıldım. 
Kendi etkinliğimin yanısıra bir PS şablonu belirledim ve bir sonraki işim o olacak. O işimi de bu etkinlik için açılmış olan özel blogda yayınlayacağım. Şimdiden etkinlik yayınları başladı bile......


Huzurlu, bereketli ve güzelliklerle dolu bir hafta dileklerimle.

Yayını Daniela ile bitireyim...


Daniela's SAL Mission Completed with Pillows
Daniela SAL etkinliğine 2 adet yastık ile nokta koydu...






31 comments:

  1. Oj, dear Nurdan how sweet embroidery !!!
    Nursun will be happy to prepare you a wonderful gift!
    Thank you for the link to my blog !!!
    I wish you and Nursun nice days!!!
    Pááá

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Daniela! I like to adopt lace patterns into my stitchery! Glad that you like it ♥
      Nursun sends her best regards to you too ♥

      Hugs and kisses

      Delete
  2. nurdan hanım işleriniz ilaç,yazılarınız terapi gibi,
    bayıldım,öpüyorum,
    duanıza yürekten katılıyorum.
    çok çok sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Havva hanım çok teşekkür ederim ♥♥♥♥

      Sevgiyle

      Delete
  3. Evlatlarımızı korusun kollasın melekler ve düşünüp hayata geçiren yüreklerin duaları kabul olsun !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminnnn sevgili Nilgün Hanım Aminn!

      Allah' ın; ona temiz yürek ve içten edilen duaları kabul ettiğine yürekten inanıyorum. Tamamen halisane hislerle dualarımı gönderdim, gönderiyorum. Allah ülkemizi korusun, insanlara zeval vermesin ♥

      Sevgiyle,

      Delete
  4. Olumsuz, zararlı durumlarda elimizden gelen her şekilde karşı çıkmamız gerekiyorsa, siz olabilecek en güzel şekilde yapmışsınız bunu.
    Allah korusun, büyüklerin hırsları yüzünden gençler ölmesin.
    Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aminnnn Nevin Hanım aminn!
      Pırıl pırıl evlatlar gidiyor peşpeşe; Allah ailelerine sonsuz sabır versin... Dualarımızı da kabul etsin.....

      Sevgiyle

      Delete
  5. duanıza gönülden amin diyorum. çok zor bir dönemdeyiz Allah 'ın izni ile bir an önce ülkemizin huzura kavuşması için ben de duamı eklemek istiyorum. sevgili Nursun iyi günlerde kullansın güzel el emeğinizi dilerim. Daniela harika bir şekilde tamamlamış etkinliği. onun da ellerine sağlık diyerek sevgilerimi bıraktım size... selamlarımla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katkı verdiğiniz için çok teşekkür ederim Özlem hanım, dünyayı dualar ayakta tutuyor. Nursun adına da ayrıca teşekkür ederim; onun da selam ve sevgileri var.

      Daniela' ya gerçekten hızlı ve çalışkan çıktı Onun güzel işlerini ve özenini gördükçe; aldığım keyif de, bu işlere sardığım merak da artıyor :))

      Güzel bir hafta dileklerimle,

      Sevgiler

      Delete
  6. Tüm iyi temennileriniz için yürekten bir "amin" diyorum.

    İşlemeniz her zamanki gibi, çok güzel olmuş.
    Açık renklerle işlemek beni çok yoruyor, sizin tercihiniz hep öyle olmuş:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aslında beni de çok yoruyor Beyza Hanım. Ancak sanırım gündemin ağırlığından ellerim açık uçuk şeyleri desenler ve işler oldu bu aralar.

      Madalyonun diğer kısmında ise ben bu işleri terapi olarak kullanıyorum. Renklerin ve seslerin insana olumlu olumsuz tesirleri kesinlikle var. Huzursuzluğun daha ağır bastığı bir süreç olması dolayısıyla; gözlerimi yoran ama beni dinlendiren renklere ve müziklere ( bu aralar ağırlıkla Chopin-Şopen dinliyorum) yönelimim çok fazla ki bu beni de şaşırtmıyor değil.... :))

      Delete
  7. Your stitched piece is looking so wonderful, Nurdan !! :) I have seen Daniela's pillows, she made those very beautifully!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Preeti, I think that, any lace pattern with a few colors, suits into cross stitching! Daniela makes everything in a better way!

      Delete
  8. The lace stitchng looks so fantastic.
    Daniela's pillows are very beautiful. I have seen them, on her blog.
    Greetings, Manuela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Manuela! I know that, here are more fantastic stitching pieces in your complete works♥♥♥

      Daniela is so quick :)

      happy stitching

      Delete
  9. Your angel charm to the pastel colored Rosen..beatuiful ...
    Wish you a great week
    Greetings Sandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much dear Sandra ♥
      All the best

      Delete
  10. Hepimizi melekler korusun 🙏

    ReplyDelete
  11. Your stitching looks wonderful and Daniela's pillows are perfect.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much:) Yes Daniela made a great job ♥

      Delete
  12. Hello, dear Nurdan!
    Your little angels are really beautiful, as always, and Daniela's pillows very pretty.
    Thank you very much for your kind birthday greetings. You were not late at all, and if my blog post were a birthday party, the party wouldn't start before you arrive. :)
    Blessings! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Sara,

      I do not know how to thank to a comment like yours ? Simply, your words made my day sweet Sara ♥♥♥
      Big hugs and kisses

      Delete
  13. Such pretty stitching, Nurdan! And I'm pleased to see you've joined the PS SAL--I have, too! I just love their charts and am really looking forward to stitching a lot of them over the next year :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Carol! Glad that you like this little angelic stitching!

      In my stitching adventure, I mostly, prefer to stitch my own designs, but, I do adore PS patterns! Therefore, as a fan of Prairie Schooler I could not miss this event!

      I also adore your stitching and finishing! It is obvious to me that, your participation will make a huge different! I really can't wait to see your PS pieces!

      Delete
  14. Yazdım mı, yazamadım mı, yazdım da yollayamadım mı bilmiyorum canım.
    Olsun, yine yazayım. Melek tozu bulaşan parmaklarına sevgi kondurayım istedim :)

    Bu arada dünden itibaren Ankara ya döndüm. Kasveti içimi bassa da, sizlerle daha kolay ve
    daha sık görüşebilmeyi umuyorum.

    Çok sevgiler.

    ReplyDelete
  15. Hello Nurdan, although i have not write, I always visit your blog. I love your very beautiful embroidery.
    Nice greetings

    ReplyDelete
  16. Nurdan Hanım merhaba.
    Nerelerdesiniz? :)
    Umarım her şey yolundadır...

    ReplyDelete