Tuesday, October 27, 2015

Santas, Winter Stitching and Burlapping / Noel Babalar, Kış desenleri ve Çuvallamaca










Hello Dear Friends,

Today,  I came here with a small finish,  a couple of  winter  freebies for you and a video!

Hope some of you would like to stitch my winter templates!

 ♥Happy stitching ♥ 

*-*

Merhaba Dostlar,

Yine ben.......... 

Küçük bir işleme ile yine, yeniden huzura geldim. Ne de olsa önümüz bayram, seçimler   vs. yoğun bir gündem var.

O yoğunluğa tutulmadan; mevcutlarla bir yayın yapayım istedim. Br müddet sesim çıkmayacak çünkü.....


Rustik Noel Baba' ları şişman kırmızı yanaklı Noel babalara göre daha çok seviyorum. O nedenle eski bir Santa çalışması yapmıştım. İşlendi - bitti.

Pek çoğunuza aşinadır; yeni yıla yakınlaşırken; Nursun' un parmakları kaşınmaya başlıyor. Bu yıl; çuval ve kumaş boyalarına takıldı. Yapıp ettiklerini videolaştırdık.(Videoyu kaldırdım çünkü görüntüleme problemleri oluşturdu)


Şablon arananlar için  de iki farklı şablonu   aşağıya ekledim. İlgilenirseniz kopyalayın diye. 

Son söz;







 Burlapping By Nursun   / Nursun' un Çuvallamacası












*-*





42 comments:

  1. Che bello il tuo Babbo Natale.....

    ReplyDelete
  2. Нурдан, ну какая же Вы умница! Только я увидела первого Деда Мороза, тут же перехватило дыхание от радости, но дальше-то дальше! Какие чудесные сюжеты! Девочка-это то, о чем я мечтала!!!!! Спасибо!!!!!!!!! Спасибо!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо так много для вашего дружественного комментарий! Я радa, что вам нравится шаблоны! Потому что я делюсь им с большим удовольствием!

      Теплые пожелания

      Delete
  3. Oh oh oh!!!!il me parait bien charger ,il est splendide!
    Amicalement

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci beaucoup chère Marie! Je suis heureux de vous faire payer pour Noël!

      Meilleurs voeux

      Delete
  4. Beautiful pattern. Thank you.
    Greetings, Manuela

    ReplyDelete
  5. Yılbaşına da ne kaldı, imrendim doğrusu. Renk detayları harika! Nasıl titiz çalıştığınızın kanıtıdır. Tebrikler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elimden geldiği kadar, yaptığım işin hakkını vermeye çalışıyorum sevgili İsmet Hanım♥♥ Bunu takdir ettiğiniz için de çok teşekkür ederim.

      Yılbaşılar çocukluktan renk ve kahkaha sebebi oldu hep. O nedenle, yılın bu zamanları biz de yeniden daha iyimser duygular yüklemesine uğruyoruz işte :) Onun yansımaları burada gördükleriniz...

      Sevgilerimle

      Delete
  6. Your Embroidered Santa Claus is a stunner , a likeable gentleman ... oh I like him .... Your designs are as always again very nice , thank you!
    Dearest greetings Your Sandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sweet Sandra, thank you so much ♥♥♥

      Delete
  7. Thanks for the wonderful patterns!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am so glad that you like them Rita ♥ Enjoy :))

      Delete
  8. Nurdan mine, as always - wonderful !!!
    Christmas is coming, I'm starting to enjoy :-)))

    Greetings!
    Pááá

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you my dear Daniela :) Yes, the most cheerful season is approaching ♥
      Warm regards ♥

      Paa

      Delete
  9. Kış gelmiş yahu:) Bu yayınınız kışın habercisi gibi olmuş. Umarım kışımız çocukların ölmeyeceği Noel Baba ile şenleneceği günlerle sıcacık geçsin. Çok beğendim. Özellikle tombul Noel Babamızı ve çuvallarımızı. Çok teşekkür ederim. Ellerinize gözünüze sağlık. Hayırlı bir seçim olsun. Bayramınız kutlu olsun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He He çeke çeke getriyoruz kışı aslında. Soğuk, kar, buz, açıkta kalanlar vs. nedeniyle sevilmese de kış bizim en sevdiğimiz mevsim.o nedenle koşullar ne olursa olsun; ellerimiz daha şevkle çalışıyor özeti. Dileklerinize yürekten amin. Amin ve bir daha amin :D

      Sevgi ve selamlarımla

      Delete
  10. Your Christmas work on the burlap fabric looks fantastic!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Thanks a lot :D
      I am so happy that you like burlap work :D ♥♥

      Delete
  11. Thank You, Nurda! Beautiful pattern, an works!
    Hugs: Palkó

    ReplyDelete
  12. Your Santa looks gorgeous. And I'm always game for stitching a Santa. Thank you for the pattern.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad you like my Santa! Thank you for your comment Brigitte ♥

      Delete
  13. Yout Santa Claus is fairy! Christmas is in the air...in your marvelous works! I adore everything
    Hugs
    Alessandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so very much dear Alessandra ♥♥

      Delete
  14. Such a great designs again. I love these "old look" charts.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much ♥ I am glad that you like patterns ♥♥

      Delete
  15. Such beautiful winter charts, Nurdan--I love the vintage look of them :) Thank you so much! And your burlap creations are very nice, too! Especially love the PS Snowman on the burlap bag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am a vintage lover Carol! Most of my designs are related with vintage postcards, illustrations as well as paintings! They make me feeling good and comfort!

      Thank you for your sweet words about them ♥

      Delete
  16. Wonderful Christmas designs, dear Nurdan, even though the last two ones would surely be too complicated for me! :)
    The works on burlap are very pretty too.
    Enjoy your Christmas preparations! Big hugs! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. :))) Thank you so much Sara! The last pattern was my challenge to overcome! I know it is complicated but I wanted to design something like painting :)) I guess, I did something good :))

      Warm regards

      Delete
  17. Just discovered your blog. Lovely, jolly design, looking forward to christmas Leah xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome to my stitching corner Leah ♥ Thank you for dropped in and become a reader of it ♥
      Hugs

      Delete
  18. uzun zamandır sizi ziyaret edemiyordum:( hayatımdaki en yoğun dört ayını geçirdim,kendi bloğumu da sizleri de ihmal ettiğim için üzgünüm..
    yine çok zarif çalışmalar çıkmış elinizden,ellerinize sağlık..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman zaman bloglardan şu ya da bu sebeple uzaklaşıyoruz Billur Hanım; kaldı ki siz yoğun olacağınızı yazmıştınız zaten.

      Benim de ara ara sesim soluğum kesiliyor;hayat bloglardan ibaret değil :)) Uğrayamasanız da her daim başım üste yeriniz var.

      Bu arada kendinizi de sakın söz verdim yapamadım diye de sıkıp, üzmeyin olur mu??

      Sevgilerimle

      Delete
    2. İçimden geçenleri dillendirmişsiniz Nurdan Hanım, söz verdim ve hala başlayamadığım için içim içimi yiyor. Umarım bir fırsat bulabilirim. Sevgiyle, hoşçakalın..

      Delete
    3. Sevgili Billur Hanım;

      Sizi o kadar iyi anlayabiliyorum ki... Başlayamasanız ya da vazgeçseniz de olur. Çünkü bazen bir şeyi uzun zaman bekletince, heves de kaçıyor. Bunu gerçekten ben de çok sık yaşıyorum.Sırf mahcubiyet nedeniyle uzak kalmanıza gönlüm razı olmaz. Rahat olun lütfen...

      Sevgiler

      Delete
  19. Merhaba Nurdan Hanım, ne zamandır uğrayamadığımın farkındayım, çok güzel ve ince çalışmalar ortaya konulmuş, hayranlıkla izliyorum, kışı karşısındaki insanlara sevdirebilecek az sayıdaki insanlardansınız, seçtiğiniz desenlerin içinden ayrı ışıklar akıyor bence, cıvıl cıvıl ve ışıl ışıl, bence baharı bile kıskandıracak kadar güzel seçilmiş desenler. Kendi çalışmanız her zaman olduğu gibi tam bir sevimlilik abidesi, verdiğiniz diğer şablonlara ise ayrıca bayıldım. Emeklerinize sağlık. Şemsiyeli kız ayrı hoş doğrusu, çok sevdim! Selam ve sevgilerimle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzun zamandır ben de blog ziyaretleri yapamıyorum Handan Hanım; sizi çok iyi anlıyorum. Hayat bloglardan ibaret değil ve dışarıda da giderek kesifleşen yaşam koşulları hepimizi etkiliyor; öyle ya da böyle.

      Yazdığınız güzel sözlere gelince; öncelikle çok teşekkür ederim. Akıl sağlığımızı sağlam tutmak için kaçtığımız dünyadan bizimle gelenler. Yılbaşı ve kış temaları her ikimizi de içsel anlamda harekete geçiren bize ilham veren içimizi ısıtan temalar. O duygularla şekillenenlere verdiğiniz değer için de ayrıca çok teşekkür ederim. Siz güzel baktığınız için güzel görüyorsunuz çoğu zaman ♥♥♥

      Sevgi ve selamlarımla

      Delete