Sunday, December 20, 2015

Thank You / Teşekkürler




Dear Friends,

Thank you very much for all the messages. 


I owe an explanation to you why, I gave up blogging! 


About a month ago,  problems started to occur onto my blog.  "Although I'm open to all profiles "; firstly, connection, with many of the blogs I follow  was cut  without any reason!  Therefore, I am becoming re-readers of those blogs constantly!

 In parallel with that development, many hollow reviews started to come in as well as spams.

 In  order to protect my blog , I set protection gadget for a  while! I newly removed it.

 When the last event happening,  I was in Ankara for my elder nephew's engagement ceremony!
 I looked up my blog and so surprised to see such enormous reduction in the number of viewers; seriously, I fed up to deal such events with my blog lately!  

That is why, I took it personally without checking whether it is personal or not!!!  

Now, I understand the reason and highly appreciated for all warnings, posts and more importantly your friendly attitudes!

Of course, I do not loose such intimate friends like you!
So, final decision of mine is to continue blogging through this blog like used to be! 

PS : I've reverted  all posts as draft in order to protect my archive!
I'll re-post them time to time! 




Sevgili Dostlar,

Bıraktığınız tüm mesajlar, linkler ve yayınlar için çok teşekkür ederim.

Bu tepki ve kararın altyapısını açıklamak boynumun borcu. 

Aslında blogum ile ilgili yaklaşık bir aydan bu yana sorunlar yaşıyorum. 

Bir süre önce (herkese açık profilim olmasına rağmen) izlediğim blogların çoğu ile bağlantımın kesildiğini farkettim. Bu nedenle, yeniden izleyicisi  olduğum çok sayıda blog var. Nedenini bulamadım; benim yaptığım yanlış düzenlemelerden de kaynaklanıyor olabilir. 

Buna paralel olarak da bir anda çok sayıda içi boş yorumlar ve spam gelmeye başladı. Bu nedenle,  blogumdan kopyalamayı yasaklayan bir gadget ile koruma tedbiri aldım. Bir kaç haftadan sonra onu da yeni kaldırmıştım.

Büyük yeğenimin nişanı için kısa süreliğine Ankara' dayken, iki ara bir dere ne var ne yok diye göz attığımda, gördüğüm, bu anormal hareketlilik beni çok şaşırttı ve üzdü doğal olarak. Ötesini berisini araştımaya da gerek duymadım açıkçası.


Bugüne kadar çok sayıda izleyici geldi gitti, Gelene hoşgeldin, gidene güle güle elbette! Başka ne olabilir ki???..... 

Ama, son dönemdeki gelişmelerle üstüste koyunca ağzımın tadı kaçtı , devam etmeyi istemedim ; olan budur..

Uzattım yeter; bu kadar mesaj ve ikazdan sonra blogu kapatma kararımı elbette geri çekiyorum. Kararda israr başta size saygısızlık, sonra da bloga haksızlık olur.


Not: Arşivimi korumak için tüm yayınları taslak haline getirdim. Zaman zaman onları tekrar yayınlayacağım.

66 comments:

  1. Replies
    1. Onca uyarı ve dostluğa sırt dönmek olurdu dönmemek!Başta sana çok teşekkür borcum var.. ♥♥

      Delete
  2. Çok sevindim:)) Siz olmadan olmaz!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kafanızı şişirmeye devam edeceğim :) Kurtulamadınız.....

      Delete
  3. Replies
    1. Başınıza ekşimeye de devam edeceğim:))

      Delete
  4. Harika bir dönüş oldu. çok üzülmüştüm akşam, hatta ailemle bile paylaştım ve bu kadar acele bir karar verecek bir hanım değil, mutlaka altında başka bir neden daha vardır diye konuştuk, neyse önemli olan tekrar beraberiz. görüşmek üzere Nurdan Hanım, sevgilerimle...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok teşekkürler; dükkan hala 7/ 24 açık:D

      Delete
  5. A, ben bir şeyler kaçırmışım. İyi ki de kaçırmışım.
    Son karardan haberdar oldum sadece :)

    Bu arada bir gecede 25 izleyicimin ortadan yok olması normal midir? Daha önce olsaydı farkederdim.
    Tuhaf ???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Değildir !!!!! En az o kadar gittiğini gördüğümde "Aman ya ne uğraşıyorum ki kapat gitsin" fikri oluştu özetle. Kısaca bahsetmiştim blog sorunlarımdan hatırlarsınız. Üzerine bu da eklenince blogu kapattım dün.

      Teknik bir meseleden kaynaklanan izleyici kaybı yaşamış herkes; bir ben zıplamışım meğerse :)) Çok uyarı geldi ve linklerle izah edildi. Ee hal böyle olunca ben de kapalı dükkanı açtım tekrar. Geçen yayına bakarsanız yorumlarla birlikte kayıplar neden yaşandı, sorun nerede görürsünüz :))))

      Delete
    2. Tamam canım. Bilgilendirme için teşekkürler.

      Delete
  6. Harika. Aramızdasın çok güzel. Nurdancığım tebrik ediyorum halası. Resimleri gördüm birbirlerine çok yakışmışlar. Allah mesut etsin. Öpüyorum sevgiler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Yakıştılar vallahi ♥ Hülya' ya kanımız çabuk kaynadı zaten ♥ Allah tamamına erdirsin; mutlu mesut olsunlar ♥♥♥

      Dükkan yine 7/24 açık, bekleriz efem ♥

      Delete
  7. A la bonheur !!!!
    Souvent il y a beaucoup de soucis avec un blog,hélas.
    J'ai du recommencer le mien deux fois ,c'est parfois difficile,je comprend bien.
    Amicalement ,bonne soirée

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marie Christine, ce blog est aussi le deuxième de ma propre!
      Il est ni caprice, ni le comportement gâtés! Je viens marre de répondre à ces problèmes dans une courte période!

      Quoi qu'il en soit la crise est finie!

      Delete
  8. Due to serious eye problems, I have for a long time you blog not viewed Nurdan (and also other blogs). Recently I have good eyes again :-)) and hope to follow your blog!!
    XXX Hetti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh Hetti I am so sorry that you had such terrible problem! I've noticed that you've not blogging lately! So happy that the problem is over ♥

      Thank you for the comment! Your visit made me so happy too!
      Hugs

      Delete
    2. Thank you Nurdan!
      XXX Hetti

      Delete
    3. Thank you Nurdan!
      XXX Hetti

      Delete
  9. Нурдан, спасибо большое, что вы оставили блог! Будем и дальше следить за Вашими прекрасными работами!!!

    Nurdan , thank you very much that you leave a blog ! We will continue to monitor your excellent work !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Галина, я должен вам большое спасибо, за Вашу заботу, дружбу и доброту!

      Я всегда благодарен за ваши усилия!

      Теплые пожелания ♥♥

      Delete
  10. çok sevindim... bi daha gitmeyin olur mu! :)
    bu arada dün yazmayı unuttum; sizin o zevkli, harika işlerinizin blogger olmayan ilgilileri google kanalıyla da blogunuza gelip yararlanıyorlardır, takipçilerinizi izleyici gadget ınızdakilerle sınırlı tutmayın... internet bir derya...
    sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. :)) Force Major' lar saklı kalmak kaydıyla tabii ki de gitmem :))

      Şaka bir kenara desteğiniz için çok teşekkür ederim. Internet üzerinden farklı mecralarda çok sayıda dosta uzandığımın farkındayım ve kıymetini biliyorum.

      Bu ikinci blogum; ilkinde de virüs bulaşmış; kapatmıştım. Benzer bir süreçle tekrar uğraşmak hoş olmadı sadece. Tadımın kaçması da ondan....

      Delete
  11. Yesssss!!!! I am happy!!!! :)
    Hugs: Palkó

    ReplyDelete
  12. Dear Nurdan,
    I am so happy that you are back again !!
    Hugs and kisses
    Marion

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. :) ♥ Thank you so much dear Manuela ♥
      Hugs

      Delete
  14. Harika:) sizsiz olmaz ki, eksik kalırdı bir şeyler.. Teşekkürler bu karar için, kocaman sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♥ Teşekkür ederim Billur Öğretmenim; dükkan açık kalacak :))

      Delete
  15. Nurdan dear, I am very happy !!!
    Without your blog would be very sad: - (((
    I look forward to your new contributions and suggestions!
    I kiss you!
    Pááá

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too dear Daniela ♥♥♥ I feel so lucky to be able to have such precous relationships with all of you!
      Hugs and kisses and Paaa

      Delete
  16. I am glad to read that you will continue writing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I will, sweet Rita! Thank you for your support and friendship ♥♥♥

      Delete
  17. I'm very happy for your decision.
    Ciao Giovanna

    ReplyDelete
  18. I'm very happy for your decision.
    Ciao Giovanna

    ReplyDelete
  19. Good that you didn't make any changes in haste. I also lost my followers and such an alarming rate points to technical glitch only.
    I have never had the heart to unfollow anybody once I have followed. There might be some reasons for communication. I stopped commenting on your blog because I told you there were some page refreshing issues. But I mostly visited even if I faced problems while commenting. And even if we have followers, there will always be a set of people who are frequent commenters who visit each other . Don't lose heart, don't allow people to affect your crafty pursuits. I know it is easy to say but that's how we need to be. If you find any specific blogger breaking your heart, talk to her directly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I got what you meant to say! There were more than 1500 blogs which my connection cut!So, I did not dare to explain why? I continue re-following process as quickly as possible!

      Thank you for your comment! It is highly appreciated ♥

      Delete
  20. Dearest Nurdan ,
    I am very glad that you stay !!!
    Hug you
    Sandra

    ReplyDelete
  21. Herzaman uğrayamasam da buralarda olduğunu bilmek çok güzel....
    Sevildiğini biliyorsun değil miiiii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Hep oralarda bir yerlerde olun; bunu bilmek bile yetiyor ♥♥
      Kafama vurula vurula sevildiğimi öğrenmiş bulunuyorum efeem ♥

      Delete
  22. Very well done Nurdan! I' m so happy for your decision. So, i will be dreaming again again with your fairy blog.Merry Christmas to you and your family
    Hugs
    Alessandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. My Fairy God Mother; thank you for your friendly support and fairy dust for making me feel OK♥♥♥

      Hugs and kisses

      Delete
  23. ya var ya iki haftadır sergi yetiştirme derdinden ne blog geziyorum, ne başka bi sosyal medya zaten iş saatleri bloke sene sonu kapama hesapları, iş yetiştirmeler çıldırmak işten değil derken tam demin vakit bulup oturdum bilgisayar başına girdim blog takip panelime mevlüde güzel bi bluz dikmiş bir de doğum günü imiş ama daha mesaj bırakılmadı, sonra bir iki yabancı blog biri defterler yapmış da satıyormuş derken blogumu kapatıyorum diye bi yazı, başımdan kaynar sular döküldü. benim blog wordpress olduğundan sanırım benim takip paneline biraz geç düşer takip ettiğim blogların yazıları yani bu yazı daha düşmemiş oraya bir önceki yazı var hemen ışınlandım buraya. ya hu siz ne bakıyorsunuz gelene gidene biz varız ya burada.
    hem bizi geçtim bu blogun geçmişinde ne derya deniz kaynak var, emek var siz farkında mısınız kuzum?
    vallahi azıcık gönül koyma hakkım varsa üzerinizde rica ederim kalkışmayın böyle işlere

    ReplyDelete
    Replies
    1. ♥♥ Gönül koyma hakkınız elbette var Gonca hanım ♥♥

      Sizde demişsiniz, şıpın işler ya da kopyala yapıştır türü görsellerden oluşan bir köşe oluşturmadım kendime. O nedenle kapris veya izleyici takıntılı olduğunu düşündüren br tepki verdim. Aman belki de öyldir.

      Neyse geldi geçti.

      Sahi sergi nasıl geçti. Yayın yapacak mısınız*

      Öptüm sizi kocaman ♥

      Delete
  24. mi piace molto, grazie e tanti auguri di buone feste

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ho anche vi auguro un Buon Natale e un felice anno nuovo!

      Delete
  25. Good to see that you haven't closed your blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, I haven't! How could I close it after receiving such messages, comments and consideration?♥

      Delete
  26. So glad that you are back blogging Nurdan! The problems you have had with your blog must have been very worrying. I hope those problems are all sorted out now. Spammers are always a worry. Thank you so much for your lovely comments on my blog. Happy holidays to you and your family too xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Maria ♥

      My enthusiasm was broken in front of the latest developments but I am still here :)
      There will be continuation !!

      Delete
  27. Dear Nurdan,
    I wish You a Merry Christmas!!!
    Hugs: Palkó

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dear Palko, thank you ♥
      Merry Christmas :)

      Delete
  28. A very Merry Christmas and a happy and creative 2016! Sunny greetings from New Orleans, Alice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much sweet Alice ♥ I wish you the same!

      Delete
  29. O zaman "hoşgeldin" tekrardan..Öpüyorum çok..

    ReplyDelete
  30. Yeni bir doğuş bir yenilenme kabul edebiliriz bunu, beni de bloglardan uzun süredir uzaklaştıran pekçok neden oldu aslında isteyerek ve istemeden kısmını geçecek olursam teknik konularda yaşanabilecek problemler ayrı korkutuyor doğrusu. Gelen ve giden konusunda katılıyorum size de, geçen gün 12-13 kişi topluca firar etmişler bloğumdan artık onlara ne yaptıysam. Çoğu beni ne dikiş bloğu olarak görebildi ne de yaşam bloğu. Yaptıkları çok ağır yayınlarla !!! Ağır el işleriyle ve ağır dikiş işleriyle ya da çok ağır dekorasyon bloğu yayınlarıyla veya çocukları olanların yalnızca çocuklu olanlara yağdırdıkları övgülerle yaşam standartlarını akıllarınca birbirine denk bulanların yine birbirini takip etmesiyle, en kötüsü yılların ağır bloggerı olup yaşını başını almış ama düşüncelerini netleştirememiş ruhların bir takip edip bir de takipten çıkmasıyla bende de kantarın topuzu çoktan kaçtı aslına bakarsanız. Sizin bloğunuzu ve sizleri ise hep sınırsız buldum. Iyi niyette, saygı da, sevgi de, dünyamızda olup bitenleri inanılmaz bir incelikle süzme ve aynı zamanda da bazı şeyleriçok rahat sezme ! özelliğinizle her zaman farklı oldunuz ve hep öyle kalacaksınız. Bilirim ki siz varsanız işin içinde bir iyi düşünce, farklı bir yaklaşım saf ve temiz olanı ---bilinçli bir tercih--- ile tercih etmek var Bloğumun ilk takipçilerinden birisiniz ve asla desteğinizi bırakmadınız, asıl ben çok teşekkür ediyorum size hem kendim adına hem tüm evrene yaydığınız iyi niyet ve güzellikler adına. Bir daha problem yaşamamanızı gönülden diliyorum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. İçinde; üzerinde uzun zamandır yoğunlaştığım konularda ipuçları yerleştirdiğiniz yorumdan ziyade not niteliğindeki bu mesaj, buraya da bırakılan en derinlikli mesajlardan biri aynı zamanda.

      Yaşadığımız garip günler, içimizde saklı olan herşeyin dışa vurumuna, ayrışmaya ve sonuçta birleşmeye götürecek olan ağır enerjilerle dolu! Hızlı geçişler, katalizör görevi gören gelişmeler ve aşırı hassasiyetler normal olmayacak kadar yoğunlaştı. Bu nedenle kendiliğimizden gruplara ayrıldık; düzeyimiz derecesinde topluluklara koşulduk, daha da sıklaşacak bu saflar; görünen o!

      Bu durum, gerçek , sanal her yere sirayet etmiş durumda. Bu çerçevede, içinde bulunduğumuz ortamlara bağlı olan her türden ruhlar ya huzur ya da huzursuzluk veriyor.

      Huzursuzluğu hayatımdan çıkarmak üzere aldığım kararı; bana huzur veren ruhlar nedeniyle öteledim. Neticede blog dünyasına ya da sosyal mecralara giriş yapabilmek için genel yetenek sınavları yapılmadığı sürece (ki bu fikre ayrımcılık olur nedeniyle karşıyım da) ; buralarda var olan enerji çeşitiliğinden istesek de istemesek de etkileneceğiz.

      Uzattım, kısa keseyim; algınız, anlayışınız ve desteğiniz için çok teşekkürler ♥

      Sevgilerimle

      Delete